...jarní věnec...

čtvrtek, března 16, 2017


Krásné slunečné ráno všem!

Po letech čistě přírodních jarních věnců na vchodové dveře jsem se letos poněkud odvázala :o)


Základ opět z pleteniny - halenka ze sekáče v krásné barvě a z krásné příze. Chtěla jsem jí rozpárat a přízi použít, bohužel to nešlo. Naštěstí jsem ji nevyhodila...


Dřevěné drobnosti z galanterie - chtěla jsem domeček s jarní zahrádkou... Kytičky jsem původně měla v úmyslu ušít látkové, ale pak jsem na Pinterestu uviděla umotané papírové květy, které mi připomněly pryskyřníky. A bylo rozhodnuto.


Trochu problém byl sehnat vhodné papíry v jemných barvách, nakonec se to snad celkem povedlo...
Růžové ramunculusy  jsem zatím nikde neviděla, a tak věnec doplňují bílé a fialové macešky v truhlíkách.
Foto není, Áronek byl toho názoru, že je třeba hrát si s létacím talířem :o)



Všem vám přeji krásný jarní den!

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

48 komentářů

  1. Krásný a jemný. Mám teď v interiéru také krapet růžové ☺
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenka,
    nádherný venček v krásnych farbách, nevšedný, príjemný, jarný...
    Pekné dni, pááá
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, nádhera!!! krásně sladěné barvy.

    Já snad ty blogy nebudu sledovat :-) pak mám výčitky, že nic nedělám, nestíhám :-)

    krásné, pohodové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, neboj, ten pocit mám taky, možná každá z nás...
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  4. Růžové vítání jara ;-) moc se povedl.Hezké dny Helenko.H.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helenka, ružová patrí k jari. Pekný venček a pekný nápad.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, super recyklácia a krásne dotvorenie.j.

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, nádherný věnec! Ty barvičky..ach!! Moc se ti povedl! Měj se krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Helenko krásně vítáte jaro.. Barvičky jsou přímo kouzelné a květinky jsou nádherné..
    Posílám mnoho pozdravů a přeji ti krásný večer.( Šikulkovi posílám pohlazení). Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji! Od tebe to je velká pochvala, dobře vím, jak umíš kouzlit s papírem!
      Přeji krásnou neděli, H.

      Vymazat
  9. Helenko, je moc krásný a v pěkných barvičkách, povedl se Ti.
    Měj se hezky,Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, super jarní, něžné, krásné! Taky bych si dala jarní věnec na dveře, ale nevím jak ho na ně zavěsit, tak zůstanu u jarního truhlíčku s primulkami na okně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastičko, moc děkuji za pochvalu. To věšení je někdy náročné, věnce mám na silonu protaženém dovnitř a zachyceném na mechanismu žaluzií.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  11. Jemný, něžný, moooc hezký.:-)
    Přeji ti, Helenko, pěkné předjarní dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Heli, Tvůj věnec to zde krásně jarně rozzářil!!!
    Ať Ti dělá radost a přeji krásný víkend! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj jaru, moc děkuji, včera u nás lilo a lilo, celkem se to hodilo :o)
      Měj krásnou neděli, H.

      Vymazat
  13. Helenko máš krásné růžové jaro !!! Sice o víkendu se ozve paní zima, ale v pondělí máme už jaro i kalendářové.
    Hezký víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, snad jaro převezme vládu a bude jí pevně držet...
      Moc děkuji a přeji hezkou neděli, H.

      Vymazat
  14. Originální a zajímavý. A ty růžové kytičky vypadají moc pěkně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. Helenka, je nadherny...jar moze zacat :) si sikulka...

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko, uplne z venecku cisi jaro a pozitivni naboj! Same bezva napady - pletenina, papir na kvety... Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, to je tak nádherný romantický věneček! A dodatečně chválím pěkné fotky z výletu a líbí se mi i tvůj tip/recepet na tyčinky :) Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherný věneček!Helenko posílám pozdravení.-)

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, já vždy sáhnu po přírodním základu a jedu :o), ale tvůj jarně jarní a něžný by mě lákal. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, no já taky :o) Na mě fakt trochu úlet...
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  20. Helenka kto by povedal že recykluješ pleteninu, keď tak krásne hačkuješ. Veľmi pekne si zladila farby.Prijemny den prajem.

    OdpovědětVymazat
  21. Je nádherný, moc se ti povedl. Růžovu moc nemusím, ale takhle je to krásně decentní.

    OdpovědětVymazat
  22. Kéž by Helenko tvé překrásné barvy kytiček vyprovokovaly sluníčko a ono nám již příjemně prosvítilo dny.
    Já ještě ani nezačala zdobit :o(...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, u nás teď zrovna trochu svítí, ale dopoledne propršelo...
      Moc ti děkuji, ještě máš dost času!
      Pa, H.

      Vymazat
  23. Nádherný věnec. Poslední dobou jsem si růžovou barvu velmi oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji za pochvalu a vítám tě na mém blogu!
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat