...podzimní...

úterý, listopadu 17, 2015


Krásné sváteční odpoledne všem!

Já ho využiji k tomu, abych vám ukázala asi poslední mé výrobky s visačkou "podzim". Všechna klubíčka teplých barev spadlého listí jsem už uklidila a vlády se ujaly hvězdičky a vločky. O tom ale někdy příště.


Dva podzimní polštáře, jako dělané na dnešní odpoledne. Je sychravo, každou chvíli prší... Dobrý čaj a dobrý film... a měkké, hřejivé polštáře.


Jsou háčkované z příze Zara (50% bavlny a 50% vlny). Začala jsem už v létě u bazénu a tam mě práce celkem nepříjemně hřála do kolen... Ale všeho do času :o)


Zadní díly jsou z bavlněné látky (Ikea), opatřené zipem. Právě to šití, to je to, co mi tak dlouho trvá...



Vzor jsem si maličko upravila a najdete ho na mém Pinterestu (Granny Square).



A přidávám ještě fotky z dnešního malého výletu. Máme doma nového řidiče, a tak se jelo, déšť nedéšť :o)
Užijte si pár fotek ze zadumané, téměř liduprázdné a upršené Litomyšle.
Mé milované klášterní zahrady,



zámek, respektive vchod do sklepení se sochami Olbrama Zoubka,


a ulice pod zámkem...




Cestou domů jsme se ještě zastavili u zámku Nové Hrady. Moc hezky se tam prochází zahradami, ale opravdu dost pršelo...
Dojeli jsem v pořádku a bezpečně domů, loučím se s vámi a jdu vařit kávu...


Přeji hezký zbytek volného dne.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

83 komentářů

  1. Helinko...polštáře jsou opravdu jako sám barevný podzim. Nádherné!
    Měj prima zbytek týdne.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, krásné polštářky v pravých podzimních barvičkách. Úplně ladí s fotkami z výletu :-) Hezký večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Dneka máme opravdu horší počasí, ale dobrou náladu nemůže zkazit :) Polštářky jsou opravdu moc pěkné :)
    V Litomyšli jsem ještě nikdy nebyla, ale ty sochy vypadají opravdu uchvatně, všude je prostě pěkně a je ještě tolik míst, které jsme neviděli.

    Přeji zbytek svátečního dne a ať se stále daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za milý komentář a i tobě přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  4. Helenko,
    ty víš že já na tyhle barvy moc nejsem, ale ty polštáře jsou tak krásné - jen se zachumlat.
    Novému řidiči, přeji hodně km bez nehod a výletní fotky jsou i přes to podzimní počasí krásné.
    díky za tipy na výlet
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji, za sebe i Adama. Docela mě překvapil, jak příjemná to byla cesta...
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Zoubek můj oblíbenec :-)))
    Výlet i polštářky jsou super.
    Hezký zbytek týdne. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, můj taky! Kdyby si viděla, kolikrát jsem už některé jeho fotky fotila... ale nemůžu si pomoct...
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  6. Helenko , u mě máš za polštáře 1* :-)) , přeji krásné polštářové zachumlání s výbornou kávičkou♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, moc děkuji za jedničku, hvězdičku i milý komentář!
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, polštáře jsou moc krásné! A Váš výlet musel být úžasný..Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Inko, i za tu odpověď, ale anděl opravdu nejsem .o)
      Výlet byl hezký, i když pršelo...
      Pa, H.

      Vymazat
  8. Helenko,moc krásné podzimní polštářky máte. K odpočinku stvořené. Také moc přeji novému řidiči hodně kilometrů bez nehod. A výlet,ač v pošmourném počasí musel být parádní. Navštívili jste místa mému srdéčku blízká.
    Krásný večer,pa Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, oba moc děkujeme. I my jeli na jistotu, máme to tam moc rádi...
      Pa, H.

      Vymazat
  9. Krásnu jeseň si mala, Helenka ... vonku aj vo vnútri. Nech sa aj zime u vás tak darí! Krásne dni! Marta

    OdpovědětVymazat
  10. Heli,krásné polštáře a nádherný výlet:-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  11. Polstarky jsou krasne :-), pocasi asi jako u nas :-(
    xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji za pochvalu. u nás je dnes větrno jako na Ostrovech :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Helenko, moc krásné polštářky jsi uháčkovala. Výlet do Litomyšle stál jistě za to, klášterní zahrada s úžasnými sochami je i v tomto období moc hezká. Krásný zbytek svátečního dne A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aničko!
      Litomyšl máme moc rádi, klášterní zahrada se sochami pana Zoubka je moje milované místo.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  13. Helenko, to jsou překrásná polštářky. Obdivuju každého, kdo dokáže takovou nádheru. Ostatní fotečky jsou taky moc hezké. Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Helenko, polštářky se Ti moc povedly, mají krásné barvičky. Užily jste si pěkný den, i když počasí už moc nepřeje, je třeba se trošku provětrat :-) Krásný večer ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Haničko! Výlet byl hezký, ale tolik pršet nemuselo :o)
      Přeji pohodový večer, H.

      Vymazat
  15. Helenko, příští rok bych velmi ráda opět Litomyšl navštívila, snad to vyjde.
    Polštáře jsou krásné a na tvůj Pinterest musím zavítat, nějak nestíhám.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, Litomyšl dokončila všechny rekonstrukce kolem zámku a je to radost tak být...
      Děkuji a až budeš mít chvilku, mrkni se.
      Pa, H.

      Vymazat
  16. Ahoj Helenko, polštářky majítu pravou podzimní náladu - čaj, deka , knížka a polštářek pod hlavu. Podzimní procházka - ráda jsem se s tebou podívala.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, hezká podzimní procházka a pak šup do teplíčka - polštářky jsou náramné! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  18. Heli, ty polštářky jsou fakt úplně jako do tohoto času. nádherné. a sochy Olbrama Zoubka se snad nedají s nikým splést,mám je moc ráda.Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc děkuji.
      Ano, v Litomyšli si těch soch člověk dost užije, jsou na víc místech a mám je moc ráda.
      Pěkný večer, H.

      Vymazat
  19. Helenko, krásné! Polštářky vypadají moc hřejivě. A fotečky z výletu také. Kávička je opravdu zasloužená :) Helenko, měj krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  20. Heli, polštáře jsou krásné, měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  21. Heli, u Teba sú všetky tie háčkované vecičky nádherné. Tak precízna práca. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ona by se nějaká chybička jistě našla - jsi zlatá, děkuji!
      Pa, H.

      Vymazat
  22. Teda Helenko,
    ty polštářky, ač nejsou čtvercové a nebo hvězdné se mi moc a moc líbí i barevně !
    Strašně se ti povedly a ladíti i s konvičkou na čaj :-)
    Mladému řidiči přeji hodně šťastných a bezpečných kilometrů !
    My dnes také výletovali:-)
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji, ta konvice, to je náhoda :o)
      Děkuji i za Adama a přeji hezký večer, H.

      Vymazat
  23. Heli,polštářky jsou krásné,hřejivé a určitě i příjemné.
    Líbí se mi ty podzimní barvičky!
    Novému řidiči přeju hodně kilometrů bez nehod!

    OdpovědětVymazat
  24. Heli, polštářky jsou krásné. Litomyšlí jsem projížděla jako malá, když jsme jeli za babičkou do Koclířova, jo dávno již :o)
    Měj se hezky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za pochvalu a do Litomyšle si udělej výlet, okolí zámku je kouzelné!
      Pa, H.

      Vymazat
  25. Helenko, ty polštářky působí moc mile - barvy i vzorek. Zahrada je krásná a sochám pana Zoubka to tam moc sluší. Řidiči přeju bezpečné a pohodové jízdy. Dělala jsem si řidičák na stará kolena, tak to mám v živější paměti ty začátky.
    Měj se krásně! Zdraví TěJarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, moc děkuji. Asi hlavně kvůli těm sochám tu zahradu tak miluju.
      Díky za Adama, cesta byla v pohodě, je opatrný...
      Pa, H.

      Vymazat
  26. Helo, hřejivé polštářky jsou prima. Litomyšl je také moje oblíbené město, nejen pro festival Smetanova Litomyšl , zámek a zahrady , krásné procházky městem , litomyšlské patchworkářky, ale bydlí tu i moje kamarádka Věrka. Synkovi přeju mnoho kilometrů bez nehod. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji!
      Vidíš, v Litomyšli jsem celkem často, ale na festivalu jsem, ještě nikdy nebyla... Kolem patchwork klubu jsme šli a vzpomněla jsem si na tebe...
      Pa, H.

      Vymazat
  27. Tak vankuše sú úžasne tento vzor ale ešte s nopkami medzi tými uhlopriečkami si veľmi chcem urobiť na deku a tie tvoje vylety to ja nikdy nepochopim ako to ty stihneš :D mňa teraz dosť trapi môj syn dufam ze to rychlo prejde a tomu tvojmu prajem mnoho štastnych km čau e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, děkuji, já jsem ty nopky nakonec vynechala, zatoužila jsem po jednoduchosti.
      Syn dostane brzo rozum, neboj, přijde to, kdy to budeš nejméně čekat...
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  28. Helenko polštářky jsou parádní !!!
    Výlet krásný, jen to počasí kdyby bylo trochu lepší !!!
    Adamovi spoustu kilometrů bez nehod a problémů.
    Měj hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jitu!
      Děkuji i za Adama, jel opravdu dobře, až jsem byla překvapená!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  29. Helenka opat krasna praca :) Vylet paradny, je u Vas pekne, stale je co obzerat :) Novemu soferovi prajem vela stastnych kilometrov :) Maj sa pekne Mira :)

    OdpovědětVymazat
  30. Helenko, moc hezké podzimní háčkování, fotečky z výletu jsou moc pěkné, novopečenému řidiči přeji jen cesty bez nehod a budu se těšit na tvé vánoční tvoření, hezký den, moc zdravím,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, m oc děkuji za tvé milá slova a přeji hezké podzimní dny, H.

      Vymazat
  31. Ahoj Heli!! Krásný podzimní příspěvek..ach...Ty krásné barvy se už pomalu vytrácí..což je trochu škoda!!! Máš krásné podzimní polštářky! měj se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ahoj! Mám velikou radost z tvé návštěvy a moc se budu těšit na tvůj nový příspěvek, chybíš nám!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  32. Ahoj Helenko, moc vydařené háčkování - líbí se mi jak vyniká jednoduchý vzor a ta barevnost:-) - jsi šikulka :-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuji. Mě se to líbilo taky, chtělo to silnější a přízi a pak už to šlo samo :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  33. Helenko, jsou krásné. Jen se chci zeptat, jsou háčkované i ze zadní strany?? Nebo tam je látka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko. zadní strana je ušitá z bavlny z Ikea a opatřeno zipem.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  34. Helenko,podzimní čas je někdy nevlídný.....výlet jste si i tak užili... a kávičkování s těmihle polštářky....no to je radost za každého počasí:-)....povedly se:-)
    S pozdravem,Jitka

    OdpovědětVymazat
  35. Helenka moja,
    tie vankúšiky sú nádherné, tých nikdy nie je dosť :-)
    Aj výlet bol zaujímavý. A ktože bol šofér???
    Pa, pekný večer!
    A.

    P.s.: /Som rada, že darček dorazil, i keď s oneskorením... pošlem mailík,pa/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, děkuji za pochvalu. Řídil Adam a musím říct, že dobře.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  36. Helenko polštářky jsou překrásné :o) a Litomyšl je moc krásné město..já tam byla pouze dvakrát ale hned napoprvé mě okouzlilo :o) Mšj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, do Litomyšle si znovu zajeďte, je tam moc hezky.
      Děkuji za pochvalu a přeji hezký den, H.

      Vymazat
  37. Heli, z tvojich fotiek sála pohoda a kľud, ktoré mi v poslednej dobe tak veľmi chýbajú (pracovné povinnosti...). Vďaka za ne.j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, takový ten den opravdu byl, ale jinak... ani nemluvím, asi jsem na tom všichni stejně...
      Jani, měj hezký den. H.

      Vymazat
  38. Helenko, krásné polštářky jsi uháčkovala! A fotky z výletu máš opět moc moc hezké!
    Pěkný víkend, M.

    OdpovědětVymazat
  39. Helenko, prosím, nějak se neumím orientovat na Pinterestu, mohla bys mi poslat návod na polštářek na meil? je to moc troufalé?
    majka.urb@seznam.cz
    děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, mail odeslán, jen mi to trvalo... Omlouvám se!
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  40. Ahoj Helenka, máš to vychytané, presne do jesennej nálady. Nový vodič v rodine, tak to blahoželám, určite je to velikánska radosť, tak si to užívajte v pohode.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, moc děkuji za milá slova a posílám srdečné pozdravy!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  41. Helenko, ty barvy polštářků jsou opravdu k podzimu jako stvořené, moc se mi líbí! Přeji krásný zbytek dnešního dne a posíláme pozdravy ze středních Čech :-) Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, a v sobotu je vyměním za adventní...
      Moc děkuji za milý pozdrav a přeji krásný večer. H.

      Vymazat
  42. Helenka, vankusiky su nadherne...naozaj na jesen ako stvorene :-) A opat super vylet a perfektne fotecky :-)

    OdpovědětVymazat