...králíci kam se podíváš...

neděle, března 24, 2024

Příjemný večer, vážení!

Asi tak v únoru začnu přemýšlet nad velikonočním háčkováním. Inspiraci hledám všude možně, někdy mě inspiruje nějaký obrázek a vznikne něco úplně jiného.


Jednoduché králíčky vyplněné dutým vláknem jste už viděli, k nim přibyly ještě podložky pod hrnky nebo skleničky v jarním looku. 


Jsou to dárky, protože jsem volila jemnou barevnost, aby jen doplňovaly slavností velikonoční stůl.


A když nebudou na stole, mohou být králíčci zavěšeni ve větší váze na pučících větvičkách.



Králíčky jsem uložila do papírových taštiček (NanuNana) a ještě trochu přizdobila. Uši si ti rošťáci schovat nenechali :o)



Užijte si zbytek květné neděle a i celý velikonoční týden!

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

46 komentářů

  1. Heleno, pěkné velikonoční dárečky. A líbí se mi to vylepšení taštiček.
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  2. Krásní ušáci a taštičku si doladila k dokonalosti.Ale to ty máš vždy.Počasí nestojí za nic u nás pořád prší a tak jsem si včera udělala velikonoční výzdobu.Uháčkované ušáky a slepičky a hned je aspoň doma radostněji.Helenko,hezký velikonoční týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za tvá milá slova! Až se červenám, ale holky taštičky potěšily, měla jsem radost.
      Pa, H.

      Vymazat
  3. Krásná tvorba Helenko. Také mám teď rozdělaných pár věcí...jsi moc šikovná. Přeji ti krásný velikonoční týden. Ty už máš jistě vše krásně naaranžované, jak Tě znám tak přímo skvostně. Mějte se všichni moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Járo! Rozdělané věci - to je moje černá můra :o)
      A ano, mám nazdobeno, věděla jsem, že nebudu mít tento týden moc času, tak jsem na tom pracovala dřív... Nějaké fotky dodám :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  4. Takové dárky jsou ty nejlepší. A Ty to umíš dokonale. Nápad k doladění taštiček nemá chybu.
    Hezké dny, Helenko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné ušáky jsi vykouzlila a líbí se mi něžné barvy. Pohodové dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts
    Tomu, už se dá říci velkochov! Vyháčkovala jsi Helo, vydařenou rasu:-))) Jako vždy perfektně dotažené dárkové balení!
    Hezké svátky Helo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, nejsem žádný troškař, chov celkem prospívá :o)
      Renatko, moc děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  7. To je opravdu nádhera, velmi obdivuji takováto ruční díla! Já sama jsem se několikrát snažila naučit háčkovat, ale nějak to jde mimo mě! :) Tak snad jednou... každopádně máš to moc povedené a věřím, že obdarované balíček velmi potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Calistko, to jsou jen drobnosti a ne žádná díla! Na háčkování nic není, ale chce to čas.
      Moc děkuji a přeji hezké jaro! Helena

      Vymazat
  8. Helo, kdy to všechno stíháš? Moc krásné dárečky. Jako vždy to máš elegantní a pěkně nafocené. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to přece znáš - den má 24 hodin a noc k tomu :o)
      Moc děkuji a přeji příjemný večer, H.

      Vymazat
  9. Helenko, krásní háčkovaní ušáčci. 👍👍👍 Moc se ti povedli.
    Měj hezké předvelikonoční dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Helo, jednoho zajocha jsem si také uháčkovala, ale ty jich máš celou farmu. Parádní dárečky, měj se hezky, zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
  11. Hezká práce! Ovšem to, jak jim ušiska čouhají z dárkových taštiček, je skutečně půvabné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marie Veroniko, nejdřív jsem sakrovala, že mám ty taštičky malé, ale pak mi došlo, že to je vlastně roztomilé :o)
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  12. Helenko, parádní ušáci ! Taky jsem se jich už naháčkovala a rozdala... Určitě Tvoje kamarádky potěší ! Měj se hezky, pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Leni! Je to jasné, doma se kluci moc neohřejí :o)
      Přeji hezký den. H.

      Vymazat
  13. Helenko moc děkuji za úžasnou partičku ušáků a za příjemné čtvrteční setkání. Jarní dny se blíží a s nimi i velikonoce, užij si tyto krásné dny !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, Jituško, měla jsem radost, že vás potěšili!
      Bylo to fajn, kytka žije :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Helenka,
    ušiaci sú krásny a vidím, že aj balenie bolo do detailov premyslené.... nádhera.
    Prajem pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, to je dokonalá příprava na Velikonoce, do detailu promyšlené a ty uši... ty uši 😀. No a nikdo nepochválil ten bílý ocásek, je parádní! 👍 Já mám zajíčka vyšitého, jinak stačí vyhlédnout z okna a občas tu dva ušáky máme a rádi pozorujeme.
    Příjemný předvelikonoční čas přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Hani! Jsem detailista, vím to :o)
      I u nás máme Boba a Bobka, tuhle jeden hopkal po silnici, tak jsem mu domlouvala...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  16. Helenko, já nepřestávám obdivovat tvé nápady a zručnost. Králící jsou cute (jak říká naše drobotina) :o) Však už i u nás zdobí dárky od tebe. Je to radost oboustranná, že?
    Omlouvám se za zpožděné komenty. Když nepočítám daně, stříhám keře nebo míchám těsto. Je toho teď moc.
    Přeji vám krásné a klidné Velikonoce. Ze srdce zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za milá slova - cute, to je výraz naší Terky a většinou tedy patří našemu psovi :o)
      A komentáře žádný deadline nemají, vždycky tě tu ráda uvidím!
      Měj krásný den. H.

      Vymazat
  17. Helenko, moc hezký nápad, hezké tvoření. Udělá určitě radost.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké jarní motivy,jsi šikovná,přeji hezké svátky jara..🐰🥚🐤

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, tva sikovnost nezna mezi:-). I baleni je naramne! Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, nepřeháněj! jsou to jen drobnosti, ale moc děkuji. H.

      Vymazat