...jarní zpravodaj...

středa, března 20, 2024

Příjemný večer vám všem!

Všechny fotky jsou z minulého týdne, to jaro vlastně oficiálně ještě nebylo. Čemeřice jsou prostě krásky, které nevyžadují žádnou zvláštní péči a každý rok pózují a vystavují svou nádheru světu. A já se kochám a  kochám...

A kde nic nekvete, tam se pózuje...

Při mytí oken v první patře jsem měla krásný výhled na meruňku. Květů nepočítaně, včel bohužel jen pár... 


Velmi rychlá fotka jarní dečky pro kamarádku.

V pátek jsem se s Terkou a mamkou vrátila do zámeckého parku v Kostelci nad Orlicí. Byla to taková podvečerní dámská jízda :o) Holky nalákaly mé fotky bledulí. Ty už pomalu odkvétaly, ale to neznamená, že tam není na co koukat.


Jsou tam stráně plné petrklíčů,


v trávníku už kvetou trsy narcisů


i překrásný rododendron.


A sobotní fotka od nás z terasy - i tam už je jaro... Marně hledám fotky jarních truhlíků na oknech do ulice. Asi jsem je nevyfotila, no teď tam nepoběžím :o) Tak příště.
Dnes jsme se vrátili po čtyřech dnech z Moravy, mimo práci jsme se tam i trochu rozhlédli, ale o tom později.

Mějte krásné jaro!

Vaše Helena


You Might Also Like

40 komentářů

  1. Heleno, jaro už je v plném proudu - kalendář nekalendář. Já šla dneska večer od mámy domů a přišlo mi to jako vlahý květnový večer. A ona je půlka března.... Čemeřice ti kvetou krásně a fotky z parku jsou taky moc pěkné.
    Těším se na články o Moravě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Stáňo, a když vidím tu předpověď na Velikonoce - nádhera!
      Děkuji a přeji hezké odpoledne, H.

      Vymazat
  2. Helenko to jsou nádherné fotografie. Ta se zapadajícím sluníčkem a nádherným stromem je TOP.👍🌳Uhackovala jsi moc hezkou dečku a máš i krásné jarní dekorace se zajíčkem. Opět jdi mě potěšila moc hezkými fotografiemi. Přeji ti krásné jarní dny a posílám pohlazení Aaronkovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Járo, byl to krásný okamžik, jen jsme se zastavily a okouzleně hleděly...
      Moc děkuji za sebe i Aarona a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  3. Helo, čemeřice máš krásné a těch petrklíčů na stráni, to je nádhera. Ale ten rododendron, ten mě překvapil. Jestli to půjde takto dál, za chvíli slavíme vánoce, brr. Krásné jarní dny přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to všechno hodně rychlé, ale užívám si to!
      Hezké odpoledne, milá Večernice. H.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Moc hezký jarní pozdrav. U vás to květe u nás se to pomalu probouzí, teda kromě cibulovin.
    Přeji krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, je to krása. Kochám se každým novým květem...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  5. Máš krásné čemeřice. Já mám jednu - takovou hodně nesmělou. Musím si pořídit ještě nějakou.
    Dečka se mi líbí moc a jaro na vaší terase je taky OK. No a malý výlet do Kostelce n.O. by se mi taky líbil.
    Zdravím a přeji hezké jarní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem je všechny dostala a mám z nich velkou radost. Ta tmavá je památka na tchána...
      V Kostelci to bylo moc hezké, už jsme naplánovaly další mini dámskou jízdu :o)
      I ty měj hezké jarní dny, H.

      Vymazat
  6. Helo, čemeřice máš krásné. Já jsem si minulý rok koupila čtyři a jsem tak skvělý zahradník, že mi odešly všechny. Zvolila jsem asi špatné místo, takže mám prd. Fotky jsou krásné a překvapil mě rozkvetlý rododendron. U nás na chatě také vždycky kvete bílý jako první, ale zatím se snaží 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, čemeřicím se zrovna u nás daří, já takhle bojuji se sněženkami... Nás ten rododendron taky překvapil, letos je všechno napřed...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  7. Helenko, krásné fotky. 👍👍👍 Parádní čemeřice, krásně rozkvetlý zámecký park, nádherná dečka a v neposlední řadě "pan pes". 😀
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji já i pan pes za tvá milá slova a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  8. Helenko, krásně rozkvetlé. Pokochala jsem se. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky se kochám každým novým květem.
      Užij si sobotu, pa H.

      Vymazat
  9. Nádherný článek a ještě lepší foto čemeřic, Helo, ty petrklíče a ještě navrch teď rozkvetlý rododendron! Neuvěřitelné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko,krásně rozkvetlý příspěvek.My jsme u nás nějak pozadu.Na petrklíče jsem zatím nenarazila a to znám místa,kde kvetou.Rododendrom před domem má ke květu hodně daleko.Čemeřice u sestry na zahradě také ještě nekvetou.Pořád to hlídám,chci být u toho.
    Měj hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, myslím, že teď už to je i u vás v plném květu!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  11. Helenka, pekné fotky...prajem ti krásne slnečné jarné dni :) Z.

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko moc hezky Ti to všechno kvete ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné čemeřice, Heli :) A pejsánek nepotřebuje ani komentář, bobánek :) Měj se hezky a krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, moc krásné. Čemeřici nemám, ale o záhonek u domu se starám, tak mám jiné běžné květiny. Krásné místo u zámku jsi vybrala, to stojí za návštěvu. Všude by se něco dalo najít, vy jste toho uměly využít - vy dívky, že jo?? ☺ ☺
    Měj příjemný víkend. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kdybych je uměla namnožit, pošlu ti, ale zatím se mi to nepodařilo...
      A máš pravdu, byl to moc příjemný páteční podvečer, užily jsme si to všechny. Už máme naplánované další...
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  15. Ty čemeřice jsou úžasné. Vůbec se nedivím, že sis právě je vybrala do záhlaví svého blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je dokonce památeční - dostala jsem ji od tchána. Byl to dobrý chlap.
      Hezký večer, Marie Veroniko. H.

      Vymazat
  16. Helenko, vsechny kyticky jsou nadherne, ale cemerice to jsou me favoritky, mas je krasne. Aaronek samozrejme uzasny:-).Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marcelko, taky je mám moc ráda.
      Aaron, to prostě nezklame :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  17. Krásné fotky, Helenko. 🙂
    Jaro už je tu - hned je veselejší. To jarní sluníčko mi v zimě vždycky chybí.
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Nikolko!
      Užívám si to a nejsem sama :o)
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  18. Nádherné čemerice i ten park s narcismi a prvosienkami - krásne tá jar začína ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, letos si jaro opravdu užívám, je to nádhera!
      Přeji krásné dny, H.

      Vymazat
  19. Já jsem se tak těšila, až všechno začne kvést. A opravdu se těším na Velikonoce, hlásí krásné počasí. My je také strávíme na Moravě, tak se už moc těším.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat