...v Jizerkách...

středa, listopadu 15, 2023

Příjemný večer vám všem!

Alespoň jednou za rok se snažíme prožít víkend s dětmi. Není to jednoduché, všichni jsme vytížení, takové dny se plánují a ukotvují v diářích několik měsíců dopředu.

Pro letošní pobyt jsme vybrali hotel Královna v Janově nad Nisou. Rezervovali jsme si mezonetový apartmán se dvěma ložnicemi a koupelnami. Naprostá spokojenost. Vkusné, pohodlné zařízení v příjemných tónech. Jak můžete vidět na některých fotkách, na první "kontrolu" jsem nebyla sama :o)

Moc hezké je i okolí hotelu. Na fotkách nemám třeba dětské hřiště, to jsem tedy nevyužili :o), ale je opravdu parádní...

Určitě je potřeba zmínit i úžasné snídaně. Nechtějte vědět, kolik lívanců jsme snědli...

A teď už nechám mluvit obrázky. Krásná podzimní příroda, scenérie hladící oko i duši, měkké podzimní slunce i mraky, které přifoukl vítr. A ty výhledy...

Obrovská louka pod hotelem. Na ní jsem v sobotním podvečeru viděla něco opravdu úchvatného - lidi, děti, kočárky, pejsci a draci! Smích, napětí, fascinace dětí sledující let. Pouštění draků jsem už dlouho nezažila...

A pozorný pozorovatel si všiml výhledu na Ještěd.

Než zapadlo slunce, dalo se posedět i venku...

I letošní rodinný víkend se vydařil. Dlouho jsem se tak nenasmála...

Mějte se moc hezky!
Vaše Helena

You Might Also Like

42 komentářů

1. Helenko a nyní díky za to, žes nás tam vzala. Jizerky já taky můžu.Stejně si myslím, že především vybíráš pro Aaronka!!!
    Jiřina z N.
    že bychom zítra posnídali lívanečky?

1. Jiřinko, vybírám nejen pro něj, ale je pravda, že když jede s námi, volíme ubytování v lese a ne hotel někde na náměstí :o)
      Měli jste ty lívanečky ?
      Posílám pozdravy, H.

2. Ahoj Helenko, takové rodinné výjezdy jsou moc fajn, akorát my jsme jak Hujerovi, kolik nás je. Draka si chodím pouštět pravidelně,i sama. Naposledy jsme se hádali s mužským o provázek, koupím mu taky draka, ať má každý svého :o):o):o). Lenka

1. Leni, i nějací Hujerovi tam taky byli :o) Na počtu nezáleží, hlavně, když se lidi chtějí vidět a být spolu...
      Tedy, vy jste dobří... Mně dělal draky vždycky táta (letecký modelář)...
      Měj se krásně, H.

3. Ubytování nádherné.A fotografie přírody kouzelné,působí velmi klidně.Jizerky mám ráda a Ještědu bych si všimla.Jsem zvyklá,že tady v těch končinách se nad vším vypíná.
    Helenko,měj se hezky

1. Jituško, bylo tam moc hezky, jak venku, tak uvnitř. Máš pravdu, Ještěd se jen těžko přehlídne...
      Přeji hezký večer, H.

4. Když se takový rodinný víkend povede, tak je to k nezaplacení. Povedl se hotel, počasí a to nejdůležitější - rodina pohromadě. Prohlédnout si Tvoje fotky, stojí za to.
    Měj se hezky!
    Hanka

5. Úžasná příroda, krásné počasí, skvělé ubytování a ještě setkání s rodinou, co víc si přát. I z fotek ta energie vyzařuje do okolí. To byl snový víkend. Ať se daří a zdraví Večernice.

1. Musím souhlasit, Večernice. Moc se nám tam líbilo, všem!
      Měj se krásně, H.

6. Lezarts
    Ubytování…to je skvostně a velice vkusně zařízený penzion!!! O přírodě nemluvě, Jizerky mám zamilované od dětství.Nedivím se, že se rodinný w.e. vydařil, s takovou partou a v tak krásné přírodě!!!!

1. Renatko, byla jsem nadšená, přesně podle mého gusta! Moc rádi se tam kdykoli vrátíme!
      Je tam prostě krásně! Pa, H.

7. Heleno, moc hezký hotel, krásné počasí - prostě všechny podmínky pro vydařený víkend. Jizerky mám ráda, jezdívali jsme tam ke kamarádům na chalupu, takže vím, jak moc jsou pěkné.
    Víkendy s dospělými dětmi jsou fajn - my jsme takhle rádi, když syn se ženou dorazí na chalupu - vždycky si to užijeme.
    Pohled na draky si na podzim užívám docela často - máme z obýváku výhled do parku s kopečky vytvarovanými z výkopové hlíny při stavbě metra a tam chodí pouštět draka půl Jižního Města :)
    Hezké volné dny

1. Stáňo, ty víš, o čem mluvím - normálně není moc čas, napíšeme si zprávu, abychom o sobě věděli, děti třeba pošlou fotku, kde zrovna jsou. Domů sice taky jezdí, ale tohle je prostě jiné...
      Tak vidíš, pro mě je drak na nebi vzácnost...
      Měj příjemný večer, H.

8. Helo, rodinný výlet vyšel se vším všudy a když si užila i bránice, tak to nemělo žádnou chybu. Krásné prostředí uvnitř i v okolí, moc pěkné fotky. Měj se hezky, pá 😀🍀

1. To tedy ano, Evi! Vzpomínalo se na výlety a dovolené a chechtali jsme se všichni :o)
      Posílám pozdravy, H.

9. Helenko, měli jste super ubytování. Tady nám pouštějí děti draky na loukách teď docela často. Jen už nemají ty po domácku lepené, ale kupované. Jizerky jdou krásné. Doufám, že se tam také ještě podíváme. Přeji Ti krásný prodloužený víkend.

1. Járo, vidíš, já tuhle podzimní kratochvíli roky neviděla... Draka, nebo spíš hvězdu a i krabici mi dělal táta, ale to už moc dávno. Když byl Adam malý, vyrobili draka s manželem a on vyhrál nějakou cenu, teď jsem si na to vzpomněla...
      Moc tě zdravím, H.

10. Helenko, moc pěkné a hlavně, že jste si to jako rodina užili, to je na tom nejlepší. Výborně vybráno a to další perfect bonus. Také přeji příznivý prodloužený víkend. 😊

1. Hani, na výběru ubytování si dáváme záležet.
      Byly to moc hezké dny. Posílám pozdravy, H.

11. Do Janova právě balíme a vyrážíme korálkovat. Hotel vypadá opravdu nádherně. Miluju hotelové snídaně, je to úžasná část dne. Je krásné, že se takhle s dětmi scházíte a trávíte spolu čas.
    Krásný prodloužený víkend, Helenko!

1. Ali, užijte si to!
      Hotel byla skvělá volba, moc jsme si to tam užili.
      Ten čas je vzácný, ale vždycky si ho užijeme.
      Pa, H.

12. Skvělá rodinná tradice. Letos v opravdu krásném prostředí. Moc pěkné fotky . Dostala jsem chuť na Aperol.

1. Maruško, snažíme se, i když sladit termín nám dá vždycky zabrat...
      Ten Aperol byl nepochybně poslední letošní venku a parádně ladil s těmi dýněmi :o)
      Měj se moc hezky, H.

13. Moc hezké a ubytování vypadá skvěle :) Aperolek mám ráda :)

1. Šárko, byla to dobrá volba - hotel i ta sklenka :o)
      Užij si sobotu, H.

14. Věřím, že jste si rodinný víkend užili. Moc vám to přeju.
    Hezký den, Helenko. 🙂

15. Tak to je ráj na zemi. Krásné místo nejen na víkend.
    Krásné podzimní dny 🍁

16. To vyzerá na naozaj krásny víkend 👍🏻 Krásnu jeseň, Marta

17. Helenko, ubytování jsi vybrala opravdu parádní. Někdy to není vůbec lehké. Včera jsem jedno vybírala skoro celé odpoledne :o)
    Taky mám moc ráda, když se sejdeme a společně podnikneme cokoliv. Někdy se podaří jen večeře, někdy celá dovolená. Zatím si to užíváme celkem často, ale je mně jasné, že tyto chvíle budou stále vzácnější. Jste dobří, že dáte celý víkend a věřím, že se to plánuje hodně dopředu.
    Takový závěr týdne pohladí na duši, že?
    Mějte klidný sváteční večer. Zdraví Jitka

1. Jituško, to nám mluvíš z duše - my k potřebám rodiny musíme ještě přidat psa, toho úplně všude nechtějí... Věnujeme výběru hodně času.
      Děti domů jezdí, ale když se takhle vyjede, je to prostě jiné... A je to moc fajn. Užili jsme si to, nasmáli jsme se...
      Přeji příjemnou sobotu, pa H.

18. Helenko, vím, jak je těžké najít termín pro společné rodinné setkání. A vám se to povedlo a krásném prostředí. A zdravím tvého úžasného parťáka a hladím na dálku. Měj pohodovou neděli.

1. To mi je jasné, Marti!
      Užili jsme si to a parťák se jen tetelil blahem - měl nás všechny pohromadě a navíc výlet! Tím slovem označujeme všechny výjezdy s ním a naplano to nesmíme vyslovovat - on je zabalený hned :o)
      Měj hezkou neděli, H.

19. Helenka parádne...je super, že sa takto stretnete s rodinkou...a užijete si spoločné chvíle, pozdravujem Z.

1. Zuzko, je to vždycky trochu napínavé, ale jsem všichni rádi, když to nakonec vyjde...
      Měj se moc hezky, H.

20. To musela být moc krásná akce. A podle všeho jste měli i úplně úžasné počasí! Radost :-)

1. Byla, Marie Veroniko! Společného času si umíme vážit, počasí vyšlo, prostředí parádní - není na co si stěžovat!
      Měj se moc hezky, H.

21. Helenko, ubytování vypada velmi dobre, podzimní fotky nádherné. Tyhle akce jsou nej😊. M.