...podzimní háčkování...

neděle, října 24, 2021

Příjemný nedělní podvečer všem!

Je právě nejvyšší čas zveřejnit poslední část výzvy, kterou vymyslela a zorganizovala Jára . Volné téma je je jednoduché a složité zároveň. Co vybrat? Před pár dny mi svitlo. V příjemném odpoledním podzimním slunci jsem fotila dárky pro přítelkyně. Podzimní setkání, podzimní barvy, podzimní motiv. 
Podzim je ve znamení háčkovaných sov!


Je už tradicí, že na podzimních dárcích pracuji na lehátku na pláži na dovolené. Vybrala jsem tyhle fešandy, které na svět koukají obrovskýma očima.
Háčkovala jsem z čisté bavlny v nádherně podzimních tónech. Tyhle barvy mám moc ráda.




K uháčkovaným motivům jsem přivázala větvičky, vznikly takové závěsy, které mohou dotvořit podzimní atmosféru. Z fotek to možná není patrné, ale sovy jsou malé a velké, ty větší si na větvičce i sedí :o)



Závěrem se sluší Jarušce poděkovat. Výzva byl skvělý nápad, bavila mě a ráda jsem se koukla i na fotky vás všech.

Mějte příjemný zbytek neděle a pohodový vstup do nového týdne.
Vaše Helena

 

You Might Also Like

54 komentářů

  1. Ty sovičky jsou úžasné. Moc krásné barvy jsi vybrala na háčkování. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, sovičky jsou super nápad a výzvu jsi pojala zase trochu jinak a to se mi opravdu moc líbí. Už jsem je omrkla a nám tu plno různobarevných přízí a tak se možná také do něčeho podobného pustím. Děkuji Ti moc za účast a super nápady. Opět jsi mi udělala velikou radost svými fotografiemi i články. Přeji Ti Helenko krásné podzimní dny hlavně ve zdraví. Jára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji! Bylo mi opravdu potěšením!
      Kdyby si chtěla popis, klidně napiš, pošlu ti ho.
      Děkuji a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  3. Helo, moc krásně jsi háčkovala, to budou obdarovaní nadšení. Já z tvých snímků už radost mám.
    Pěkné barvičky a sovičky.Větvičkami jsi to dotvořila - paráda.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, už jsme skoro všechny rozdala, snad potěšily :o)
      Děkuji a moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  4. Ahoj Helenko,
    moc pěkné dárečky jsi vyrobila, jsi moc šikovná!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,to je nádherné.Moc se mi líbí ty jemné podzimní barvy a sovičky je úžasný nápad.
    Takovými dárečky potěšíš,je to milé.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji, taková krásná pochvala...
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  6. Helenka,
    sovičky sa Ti vydarili, sú krásne a verím, že si si háčkovanie na dovolenke patrične užila... :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, děkuji! Jen tak bych na lehátku dlouho nevydržela :o)
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  7. Heleno, pěkné sovičky a hezky pojaté téma - prostě dva jednou ranou :). I já ti přiju pěkný nastávající týden, který bude o jeden pracovní den kratší a jednu hodinu delší, navíc by měl být docela slunečný, takže samá pozitiva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji! Chtěla něco trochu jiného. Fotky vznikly velmi rychle při úklidu zahrady, bylo moc krásně...
      Přeji pohodový večer, H.

      Vymazat
  8. Bezvadné rozloučení s výzvou od Járy. Sovičkové závěsy jsou krásně nevtíravě a přitom efektně barevné a jako malá podzimní dekorace nemají chybu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji! krásná pochvala, až se červenám!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  9. Helenko, nádhera. Seš prostě šikovná. měj krásný týden. dana

    OdpovědětVymazat
  10. Helo, jsi moc šikovná. Také se těším z tvých výrobků, které mám doma. Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se povedlo, je super jak větší sovička vlastně sedí na drivku... Krásná práce

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko, máš pěknou podzimní opeřenou skupinu :-)
    Jsi šikovná, to můžu závidět.
    Přeji ti pěkný týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám, Jituško :o) Doma je už myslím jen jedna... tak to bývá!
      Moc děkuji a přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  13. Helenko, měla jsi báječný nápad, sovičky se mi moc líbí a takové dárky určitě potěší. Prosím Tě, kde bych našla návod.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Vždycky jsem si říkala, jestli se tyhle hnědé odstíny opravdu někomu líbí, nebo je to jen nutná součást barevného spektra, protože asi neexistuje barva, která by byla míň moje. Tak teď mám odpověď :-) Sovičky jsou moc roztomilé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie Veroniko, vidíš a já mám tyhle barvy opravdu moc ráda.
      Přeji příjemný den, H.

      Vymazat
  15. Helenko, sovičky jsou krásné a věřím, že potěší. 👍👍👍
    Měj hezké podzimní dny. 🍁🍀🍂

    OdpovědětVymazat
  16. Helo, moc moudré háčkování😁 Je to hezká dekorace.

    OdpovědětVymazat
  17. Podzimní motiv soviček je super dárek. Jsi šikulka. Měj se fajn 👍😀

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko, sovičky jsou hezké, v příjemných barvách. Určitě to byl milý dárek pro kamarádky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to taková drobnost pro radost - vždycky na posezení něco nachystáme...
      Měj příjemný den. H.

      Vymazat
  19. Helenko, originálně pojatá výzva. A moc krásné sovičky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, výzva se ti povedla. 🙂
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko, krásné háčkování, které ladí s podzimními dny, věřím, že děvčata měla velkou radost.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, děkuji! Jsou milá setkání, na dárečky se nezapomíná!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  22. Helenko jedna z nich mi dělá radost doma, děkuji !!!
    Přeji ti hezké podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Tady je vidět, že česká žena nazahálí ani na dovolené, "motá" i na lehátku. Nabízí se otázka, jestli tohle dělají např. Němky, Francouzky nebo Italky, to fakt nevím. Už výběr sovy jako vzor je báječný, však je to symbol moudrosti a pak ty barvy jsou skvělé a ladí. Moc se mi to líbí, přeji další výborné nápady. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to není práce, pro mě je to dokonalý relax :o) A ty ostatní dámy odpočívají, opalují se, popíjejí drinky, čtou knihy...
      Děkuji za milá slova a přeji hezký den, H.

      Vymazat
  24. Helenko, jsi sikula, zase skvely napad, provedeni a uzasne podzimni barvy. M.

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé Helenko, opět tvé krásné háčkování:-) sovičky se moc povedly. Tímto jsi mi připomněla, jak se naše děti po lockdownu vrátily do školy a paní učitelka je v pracovkách učila háčkovat ten základ a kupodivu to syna chytlo víc než dceru a pak u TV háčkoval kilometry toho řetízku:-) takže už vím, čím ho zítra opět zabavím:-) díky a přeju krásný zítřejší státní svátek;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Haničko! A před synem smekám, tohle zaujme málokterého chlapa :o), ale když už ano, jsou velmi šikovní!
      Měj krásnou neděli, H.

      Vymazat
  26. Helenko, líbí se mi, jak tvoříš a věřím, že dárky udělají přítelkyním radost. Máš vše krásně zpracované i skvěle nafocené. Čtvrté kolo výzvy jsem nestihla, ale ráda nakouknu, jak se s ním popasovaly ostatní.
    Přeji krásný sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji za pochvalu háčkování a i fotek. Ani já bych poslední kolo asi nestihla, nebýt volné téma...
      Měj pohodovou neděli, H.

      Vymazat