...háčkovaný podzim...

neděle, října 13, 2019


Příjemný nedělní večer!

Další příspěvek z Kréty si nechám, až bude zase šedivo a sychravo.
Dnes vám ukážu mé dárky pro přítelkyně. Ano, v týdnu bylo blogerské posezení.


Uháčkovala jsem pro holky prostírky ve tvaru listí a v úžasných podzimních barvách. Ta klubíčka se na mě už v galanterii smála :o) Mám moc ráda tuhle podzimní barevnost, ty teplé tóny...



Tak nevím - asistent nebo pachatel :o)...
Dobře to dopadlo, je jen hrozně zvědavý, dokonce ani nic nezašpinil...




 A tu ho máme... Musí být prostě u všeho...


 I já jsem dostala úžasné dárky. Alespoň malá ukázka. Levadulové mýdlo od Věrušky a pytlík sušených hříbků od Ilonky jsem nevyfotila, Jituška pro nás nachystala překrásné polštářky v zemitých barvách - prostě nádhera!


Ač už je víc jak měsíc po, dostala jsem i překrásné dárky k narozeninám. Od Jitky dýňovou prostírku a tykvičku,

Od Věrky skvostné podzimní srdce. Vše si okamžitě našlo své místo.


A dokonce i včera - narozeninový dárek od Zdeničky. Zvolený dokonale, sýry mlsám moc ráda!
Všem vám moc děkuji, nejen za ty dárky, hlavně za to, že jste!


A dnes - Sovovy mlýny, Kampa a Helmut Newton.


Upřimně - trochu zklamání. V roce 2003 jsme viděli výstavu jeho fotografii v Leica Gallery a byla neskutečná. Dokonale vybraná díla, velké formáty...
Je trochu zavádějící lákat diváky na známé jméno a přitom tam má tak 1/4 z vystavených fotek...


Ale i tak to byl moc krásný den. Ať jsou hezké i ty co nás čekají.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena








You Might Also Like

44 komentářů

  1. Helenko, všechny dárky jsou kouzelné! Já už háček v ruce neměla ani nepamatuji. A výlet docela závidím, u nás byl víkend ve znamení práce na zahradě.
    Přeji ti pohodový nový týden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastičko, děkuji! Já se háčkování nevzdávám!
      Výlet byl hezký, já řádila na zahradě v sobotu a včera do tmy :o)
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  2. Prostírky jsou moc pěkné - taky se mi tahle pozdimní barevnost líbí (bohužel ji nemůžu využívat u oblečení - tyhle barvy mi moc nesluší). A dárečky jsi dostala taky hezké. Ale určitě nejlepší je, že jste se našly a potkáváte se i v reálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já mám tyhle barvy moc ráda, jsem prý podzimní typ :o)
      Z dárků mám velkou radost a za holky jsme vděčná, že je mám.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  3. Prostírky nemají chybu. Líbí se mi moc! Ale i dárky, které jsi dostala jsou bezvadné! A jak píše Stáňa je fajn, že máte taková setkání.
    Hezké barevné podzimní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji! Naše schůze, jako tomu říkám jsou úžasné a dárky pomyslnou třešničkou na dortu.
      Krásné dny i tobě, H.

      Vymazat
  4. Ty prostírky jsou nádherné, hlavně ty barvičky. Sice háček a vlnu umím vzít do ruky,ale šikovnost mi nějak schází. Nějak mi nejde uháčkovat i obyčejná kruhová prostírka,aby se mi to nijak nekroutilo. :-)
    A dárečky moc krásné. Taková setkání jsou prima.
    Přeji hezký začátek týdne.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, moc děkuji, já z těch barev byla taky nadšená. A určitě by sis to taky uháčkovala, je to jen cvik.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  5. Helenko,dárky od tebe jsou vždycky úžasné. To setkání ale musí být dokonalé i bez dárků ;-)
    Měj se krásně a pohlaď i Barouška, je ten nejlepší kontrolor na světě:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Haničko! Jsme za holky moc ráda.
      Pohlazení vyřízeno, Aaron se hladí moc rád (a nevadí, že si ho přejmenovala :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  6. Helenko, vy si navzájem dokážete dělat tolik radosti, to je prostě úžasné. Je znát, že jste spolu rády. Prostírky mají překrásné teplé barvy, také by mne nalákaly. Já nyní háček zanedbávám, jehlice si mne omotaly :o).
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, máš pravdu, vždycky se na sebe moc těšíme.
      Ty barvy se mi taky moc líbily, mám tyhle teplé tóny moc ráda! A tvůj háček klidně může zapadat prachem, protože s jehlicemi jsi fakt královna!
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  7. Helenka,
    máš krásnu háčkovanú jeseň, krásne farby a prevedenie je tip-top ako vždy :-)
    Aj darčeky od blogeriek sú fajn a určite ťa potešili. A hlavný kontrolór je proste naj, to musíš uznať. Ten môj musí tiež všetko skontrolovať...
    Prajem Ti pekné jesenné dni a pozdravujem, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji za pochvalu. Holky jsou báječné, dárky tvoří nádherné, je to radost.
      Aaron je neskutečně zvědavý, musí být u všeho :o)
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  8. Helenko,háčkování se mi moc líbí i dárečky od děvčat.Aaronek to všechno kontroluje.
    Já teď nedám háček z ruky,co taky dělat v dlouhých večerech a blíží se setkání s děvčatama a tak háčkuji i pro ně pár drobností.Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji a těším se, že se pochlubíš!
      Přeji jen hezké dny, H.

      Vymazat
  9. Helenko, neustále se skláním před Tvou šikovností. Krásné poslední dny babího léta:-). Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, moc děkuji! Já zase před tvými znalostmi o zahradách!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  10. Helenko, krásné dárečky jsi vytvořila i dostala! A máš úžasného pomocníka ♥ :) Přeji Ti krásné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, to jsou náádherné dárečky.:-)��
    Háčkované listy se také mooooc povedly. Háčkovala jsem stejné, ale v ombré barvičkách.:-)��
    Přeji krásné babí léto.:-)��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo, děkuji! Z ombré příze musí vypadat taky moc hezky.
      Měj se krásně, H.

      Vymazat
  12. Háčkovaná podkafíčka jsou krásná a ty nádherné podzimní barvy jim sluší. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Maruško! Tohle pod kafíčka moc nejsou, spíš podtalíře :o)
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  13. Krásná prostírání jsi uháčkovala. Jsi moc šikovná Helenko. Dříve jsem se také věnovala ručním pracem, také jsem vytvářela podzimní aranže. Začíná padat listí a tak se také možná do nějaké tvorby pustím...Měj krásné podzimní dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji za krásná slova, je to od tebe milé!
      Podzim, hlavně tyto dny, jsou velmi inspirativní, člověka to láká vzít si kousek domů...
      Užij si je, pa H.

      Vymazat
  14. Chválit tu precizní práci už by bylo opakování, i když proč ne. Ale já tedy musím pochválit i ty nádherné barvy, úžasné. I hlavní dozorce:), hezké dny, Helenko. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, ty prostírky mě uchvátily. Nádhera, moc krásná práce a úžasné barvy. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  16. prostírání se ti povedlo, krásné barvy..Sv.

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko ještě děkuji za krásný podzimní dárek. Všechny tři barvy spolu vyfocené jsou nádherné.
    Měj hezké podzimní dny !!!
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, Jituško!
      A přidávám velké díky za včerejší mail, jsi úžasná!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  18. Helenko,
    a já se mohu pyšnit tím, že mám tyto krásné podzimní prostírky doma na čestném místě :-)
    Moc děkuji, za vše !
    Krásné, doslova ukázkové, podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, čestných míst netřeba, hlavně, když si z listů měla radost! Tvé hříbky budou čestně v naší bramboračce :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  19. Přemýšlím, co bych vám tam dovezla já ??? Mám to, špekáčky !!!
    A jako bonus dobrou náladu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasné, špekáčky berem!!! Dám ti vědět, až se naplánuje příští setkání, budeš srdečně vítaná!:o)
      Simi, měj hezké dny, H.

      Vymazat
  20. Áááá, koukám, že proběhla krásná akce. Plná radosti a souznění. To ráda slyším a vidím.
    Mám s vámi radost a přeji plno dalších takto krásných setkání.
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proběhla, Katko a byla jako vždy parádní!
      Moc děkuji a přeji hezké dny i tobě, H.

      Vymazat
  21. Helenko milá nádherné překvapení jsi pro děvčata připravila..ty barvy jsou opravdu úžasné.
    Jste holky Šikulky všechny..moc krásné dárečky.
    A i my s R. moc děkujeme za nádherné setkání. Posílám srdíčkový pozdrav. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji za pochvalu a milá slova.
      Posílám pozdravení k vám domů. H.

      Vymazat
  22. Oprášila si mi krásne spomienky, tie lístočky som háčkovala ako podšálky na vysokej škole :) Už to bude cez 25 rokov ... letí to. Krásnu jeseň ! Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vidíš, a já ten popis na ně mám strašně dlouho a dělala jsem je až teď.
      Děkuji a přeji krásné dny, H.

      Vymazat