...sluncem zalitá Pálava...

středa, října 18, 2017


Krásný večer všem!

Pracovní cesta. Z důvodu nevyzpytatelné D1 jsme se rozhodli jet už v neděli. Ani ve snu jsme netušili, že to bude tak skvělé rozhodnutí. Doufala jsem, že bude hezky. Ale že až tak...
Sluncem zalité vinice, letní teplo, neskutečné ticho při procházkách vinicemi, prostě nádhera!



Pavlov - Vinařská ulice, sklípky, malé vinárničky, posezení venku i uvnitř, burčák, pochopitelně...



Ubytovali jsme se v Hotelu Pavlov. I tam se o nás vzorně starali, byli milí na nás i na Aarona.


Neodolali jsme večerní procházce.



A ráno z okna - Nové Mlýny byly zahaleny mlhou, úžasná atmosféra.


 A za pár hodin - slunce se opravdu snažilo a zlatilo všechno kolem...


Jak vidíte, pozlatilo i Aaronka... "Tak kdy už mi přinesou taky skleničku"...


Náš pobyt na Pálavě se dá počítat na hodiny, ale bylo nám tam moc dobře. Slunce a pohoda mi naplnila duši a doufám, že tam chvíli zůstane...


A aby jste si nemysleli, že se pořád někde courám, letní háčkování!
Velká prostírka je jen tak z hlavy, aby se hodila k těm malým podkafíčkům. Popis na ně najdete na mém Pinterestu.


V létě jsem jich naháčkovala opravdu nepočítaně, jednou v jemných pastelových barvách, jindy v teplých tónech podzimu. Vždycky ze 100% bavlněné příze.


Už jsem je všechny rozdala, tak vám je mohu ukázat.


Pro dnes končím a přeji všem pohodové večery a příjemné dny.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

42 komentářů

  1. Milá Helenko, potěšila jsi mě příspěvkem o Pálavě, právě se tam totiž chystáme. Kvůli nachlazení jsme náš pobyt o pár dní přesunuli, o to víc se těšíme. Snad sluníčko ještě vydrží.
    Aronkovi to moc sluší! Vypadá to, že si výlet taky užil. Cestuje rád?
    Krásné dny, Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzko, věřím, že si Pálavu užijete stejně, jako my.
      Aaron cestuje od malička moc rád, jak se otevře auto, nastupuje :o)
      Měj příjemný večer, H.

      Vymazat
  2. Jóóó Pálava, snad všemi milovaná, vždy s náručí otevřenou. Mám ta místa opravdu ráda. Pa pa Heli, M.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, krása. To si byla kousek od nás :-), já byla zase na cestě do Německa :-(. Měj krásný zbytek týdne. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Taková pracovní cesta by se mi taky líbila :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, není to tak vždy, ale jsem ráda, že si práci tu a tam můžeme zpříjemnit.
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Je Helenko Pálava,tu my take můžeme :-)Prostirky od tebe doputovali i ke mně :-)A uz se tešim na viděnou!

    OdpovědětVymazat
  6. A my jsme měli v uplynulém víkendu být v Šatově, ale kvůli manželově pracovní záležitosti jsem museli cestu zrušit. Jak nám to bylo líto!!! Tak jsem se těšila na procházky vinicemi, na sklípek, na vínko. Nu, člověk míní a život mění...
    Tak někdy příště.
    A ty se Helenko měj hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak takové situace moc dobře znám, co naděláme...
      Třeba vám to ještě vyjde.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  7. Helenka,
    krásne fotky z prima výletu :-)
    Pri slove Pálava ma napadne víno... je výborné, každé má svoje čaro.
    Háčkované prestierania sú "in", ako vždy.
    Pozdravujem, pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, to je jasné, že jsem ochutnala i to vínko, moc dobré bylo!
      Posílám pozdravy a děkuji, H.

      Vymazat
  8. Helenko,to je krása,že jste taky užívali ten nádherný víkend na Pálavě.Přemýšlím nad tím, jestli jsme neseděli kousek od Dívčího hradu v neděli po poledni.Je to legrace,my tam obdivovali jednoho bígla kousek od nás ;).Každopádně pohled na tu zlatou krásu kolem jsme měli stejný.Hezké dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, bylo tam moc krásně, moc jsem si to užili. Dojeli jsem až odpoledne, po cestě jsem měli ještě krásnou zastávku, budu vás informovat :o) Asi to byl jiný fešák :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  9. Pěkné foto, sálá z nich klidná atmosféra Pálavy. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Maruško, protože tam byla.
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  10. Helenko to je taková krása!Pálava je nádherná!Krásné dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky. Stejně je ta naše zemička tak fotogenická. A Aaronek taky :-). Podkafíčka zcela určitě obdarovaným udělala radost, jsou moc hezká.
    Měj se hezky a přeji ještě alespoň několik příjemných barevných podzimních dní.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, musím říct, že máš naprostou pravdu! Tam se fotilo samo, i s letícím Aaronem a vodítkem v ruce :o)
      Moc děkuji a přeji hezké dny i tobě, H,

      Vymazat
  12. Helenko, krásná služební cesta. tu bych si také nechala líbit. Hezky jste se měli a Pálavu si na krátko užili. My jsme tam nikdy nebyli, ale vím, že to musíme napravit.
    Dečka a podkafíčka jsou dokonalá.
    Přeji Ti krásné dny a zdravím Aaronka. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, i my jsme byli moc rádi, že to takhle vyšlo. Není to vždycky.
      Moc děkuji za pochvalu i pozdravy, ráda vyřídím :o)!
      Pa, H.

      Vymazat
  13. Jů Helenko tak to musela být nádherná i když služební cesta.. Počasí vám přálo a je vidět, že jste si krásy Pálavy užili.Tvé háčkování je vždy dokonalé, moc krásné.Posílám pohlazení Šikulkovi a přání krásných dnů.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, bylo to jen pár hodin, ale nádherných!!!
      Děkuji moc za pochvalu, od tebe tak cennou!
      Pohlazení vyřídím, neboj!
      Měj pohodový víkend, H.

      Vymazat
  14. ...vínečko bílé,jsi od mé milé Hely:-) Kásná kombinace podzimu a vínečka. Děkuji za tak barevnou a chutnou pohlednici!
    Háčku zdar přeje R.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, bylo to opravdu super!
      Děkuji za milou návštěvu!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  15. To je krása .. no bez popisu by som neverila, že Čechy, to by som tipovala aspoň Toskánsko :) Fakt sú to Čechy??? Helenka krásny víkend želám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsou Čechy, to je Morava.

      Vymazat
    2. Marti, jak vidíš, už anonym ti odpověděl - ne Čechy, ale Morava!
      Byla to nádhera!
      I tobě hezký víkend, H.

      Vymazat
  16. Helenko, bezva napad jste meli a vyslo to dle fotek skvele. Je to nadherne misto. No a hackovani nema chybu jako vzdy:-). Hezky vecer i vikend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to počasí jsem dostali asi jako dárek :o) byla to nádhera!
      Děkuji za pochvalu a moc tě zdravím! H.

      Vymazat
  17. Vyšlo vám opravdu krásné podzimní počasí a výběr lokality nemá chybu - skvělé spojení a :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Můj zatím neuskutečněný sen - Pálava a Mikulov. Když vidím ty fotky, měla bych se nad tu D jedničku povznést a opravdu ten výlet naplánovat.
    Krásně jste měli Helenko.
    Pěknou neděli
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, je pravda, že D1 je očistec, a to jsme se jí vyhýbali, jak to šlo... Ale pak, Mikulov, Pálava, to opravdu stojí za to!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  19. Moje zamilované místo, moc ráda se sem vracím, mám tady své kořeny. Pohodové dny Helenko.

    OdpovědětVymazat