...podzimní věnec...

pátek, října 13, 2017


Příjemný páteční večer všem!

Tak opouštím Krétu, i když ještě jeden příspěvek nejspíš bude, a jsem trochu víc aktuální. Sice mám venku truhlíky s muškáty a fuchsiemi v plném květu, ale podzimní věnec na vchodových dveřích visí!


Představu jsem měla celkem jasnou - tlumené barvy, přírodní, žádnou divočinu :o)


Polystyrenový věnec jsem omotala obyčejným balícím papírem. Šišky, kůru a další přírodniny jsem si přinesla z lesa. Několikrát :o) Aaronek jaksi nechtěl respektovat, že jsem to nepřinesla pro něj na hraní... Perličky z galanterie. Vyštrachala jsem opravdu poslední kousíček sekáčového svetru (mám z něj polštář, dýně a určitě ještě něco) a umotala pár huňatých ozdůbek.


Na dveřích a doma podzim vládne, ale zazimování zahrady, truhlíků a spousty květináčů mě teprve čeká.


A ještě na závěr - tenhle čtyřnohý puboš je s námi dnes přesně rok! Změnil nám chod celé domácnosti a tolik nám toho dal a dává...


Mějte krásný večer a parádní víkend!

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

59 komentářů

  1. Ahoj Helinko, věnec má opravdu krásné barvy a Aronek je fešák. Blahopřeji mu k narozeninám ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za sebe i Aaronka. Jen jsem vás trochu uvedla v omyl, asi jsem se špatně vyjádřila - 13.10. to byl rok, co jsme si ho přivezli domů.
      Pa, H.

      Vymazat
  2. Moc krásný věnec, Helenko.
    Krásný slunečný víkend ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, velmi příjemná barva, taky ji mám moc ráda a puboš je úchvatný. Pěkné zazimování truhlíků přeji :-), Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Helenka,
    jesenný veniec je nádherný aj v zemitých farbách.
    A Aaronko to je veľká láska, verím, že vám život obohacuje a tešíte sa, že ho máte...
    Aj mne ešte muškáty krásne kvitnú, tak ich ešte nechám.
    Pozdravujem a prajem Ti pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji!
      Ano, psí láska je nepopsatelná!
      A ty muškáty, no uvidíme, zatím vypadají překrásně!
      Pa, H.

      Vymazat
  5. Moc hezký věnec. Pejsek taktéž, určitě s ním zažíváte plno krásných chvil.
    Přeju pěkné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko,podzimní věnec mě už také týden visí☺Ale s tou zahradou,truhlíky to mám podobné😉Aronek je už veliký!Užij si slunný víkend!U nás bude pracovní,volby se blíží😛A snad se brzy sejdeme osobně☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, viděla jsem ho na Instagramu, máš ho krásný!
      Těším se na setkání, pa H.

      Vymazat
  7. Helenko, věnec je nádherný. přesně dle mého gusta a Aaronek je taky úžasnej..Nádherný pejsek..taky si určitě jednou zase pořídíme, ale nevím, zda někdy nějaký pejsek překoná naši úžasnou Ený...Měj se krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, moc děkuji!
      Chápu vás, stále myslíte na Eninku, taky jsem si mysleli, že Barnabášek je ten jediný...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Věnec je bezva! Takový neokoukaný, originální. A Aronek je taky moc pěkný.Tak ať vám doma dělá jen a jen radost.
    Hezký víkend, Helenko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Heleno, věnec vypadá velmi zajímavě a originálně. I barevně se mi líbí, máš to hezky sladěné
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, taky bych se na Krétu vrátila... snad se jednou podaří...
    Věnec je parádní, neokoukaný a i mě ještě kvetou fuchsie a navíc nás čeká jako bonus ještě pár slunečných dnů, co víc si přát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, i já na Krétu často myslím...
      Moc děkuji za pochvalu a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  11. Helenko, já jsem často myslí na Krétě :o)), stále je tam ještě teplo,slunečno - ach jo. Já věnec podzimní na dveřích stále nemám, jsem ostuda, ale není inspirace :o((. Takže buď bude, nebo taky ne. A ten tvůj je moc hezký, až je škoda, že na něj bude foukat - pršet snad ne?! Fuchsie a muškáty stále kvetou a ani se mi nechce je uklízet.
    Měj hezký víkend.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, teď jsme měli pár krásný dnů, dnes jsme zahaleni mlhou a na Krétě je pořad slunce...
      Měj se moc hezky, H,

      Vymazat
  12. Jupííí, konečně jsem se k tobě zase dostala! Moooc ti děkuju za radu. Prošla jsem zmeškané článečky, prohlédla parádní snímečky. Podzimní věnec je super originální.:-)
    Přeji ti krásný a pohodový podzimní víkend.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, moc ráda tě tady vidím a těším se, že ten malý fígl zabral!
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat
  13. Teda Helenko,ten teda je ;).Krása,ten nápad je skvostný.
    Krásné sluníčkové dny.H.

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko. ...podzimní v barvách zemitých. ..tón v tónu,jednoduše krása :-)
    Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko věnec je nádherný,Aaronek fešák!:-)Měj krásné dny,pa Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko věneček je nádherný,co nádherný úžasný.
    U nás už úklid zahrady začal,ale ani trošičku mne to zazimování nebaví.. Raději to na zahrádku nosím😉.Ale na jaro si musíme chvíli počkat...A Šikulkovi přeji vše nejlepší k prvním narozeninám..Je miloučký a až..jednou teta přijede dáreček mu přiveze😉.. Mějte se všichni moc krásně,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, ty jsi prostě zlatá, moc děkuji! S tou zahradou jsem na tom stejně, no, co naděláme, prostě to uklidíme :o)
      Aaronek je tu s námi rok a život bez něj si neumíme představit, i když někdy to je fakt fuška :o)
      Měj se moc hezky, pa H.

      Vymazat
  17. Helenko, věnec je nádherný. Žasnu, jak se dá použít starý svetr.
    Aaronkovi přeji hodně sil na další bíglí kousky a spokojený život plný radosti a lumpačin. Je nádhernej, čumáček jeden.
    Přeji vám pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc a moc děkuji! Mám moc ráda recyklování věcí.
      Aaronek moc děkuji za milá slova, povzbuzovat k lumpárnám ho zatím netřeba :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  18. Krasnemu pubosovi vse nej a jeste dlouho mnoho elanu preji:-), venecek chvalim, barvicky moc prijemne. Hezky vecer a dny s Aaronkem. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, věneček se Ti moc povedl, vůbec bych nehádala, že je to papír. Aronek je stále miloučky, i když trošku povyrostl a malinko zestárl. :-)Krásné podzimní dny. D. .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, moc děkuji za milá slova, věděla jsem , jaká to má být barva, papír ji měl :o)
      Aaron je sice starší, ale lumpačí stále :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  20. Helo, krásně si zdobíš. Aaron je fešák. Věřím, že vám dělá jen samou radost. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko,ten je nejnádhernější! Také by se mi takový líbil. Možná mně dokopeš a něco zvládnu.;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Gratulace Aronkovi k výročí, je to pěkný pejsek...užívejte si spolu moře radosti... Věneček je úžasnáý Helenko, jednoduchý ale mně se moc líbí!Zdravím do dálky a pohlazení Aronkovi!Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, oba moc děkuji za krásná slova a máváme ti a věříme, že máte už všechny hrůzy za sebou!
      H.

      Vymazat
  23. Heli to je nádherný věnec.
    krásný podzimní čas přeji. Majka

    OdpovědětVymazat
  24. Aronkovi všechno nejlepší! a věnec je super, my máme letos korkovo-špuntový, vidíš, taky ho musím vyfotit.... krásné terezinánské léto, e

    OdpovědětVymazat
  25. Heli, svetrové kvety sú zaujímavé a veľmi dobre to vyzerá.Inšpirovalo ma to k zimnému vencu - ak ho stihnem... Posielam krásny slnečný pozdrav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, to mě moc těší a budu moc ráda!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  26. Heli, nejdřív pohlazení oslavenci :o). Věnec je takový hladký, takový akorát hezký, prostě pohladí oko i duši. Hezký večer měj. Jana

    OdpovědětVymazat
  27. Aronkovi přeji hodně psích radostí a ať dělá radost i Tobě Helenko. Věnec je povedený, podzim je tady, málo platné.
    Hezké dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, moc děkuji za milou návštěvu! Musíme s tím podzimem prostě poradit :o)
      Pohodový den přeji, H.

      Vymazat
  28. Kto by povedal že stačí starý sveter, baliaci papier , pár šišiek a pekný venček je na svete. Hoci už som niekde písala že venček sa dá urobiť snáď zo všetkého. Pekný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  29. Heli, věnec je moc krásný, taky mi visí na dveřích krásy podzimu. Aronek je moc krásný pejsek, je vidět, že mu u vás nic neschází a lumpačiny mu koukají z očí :-)Krásné podzimní dny a moc se těším na setkání. Věra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji! A ten tvůj věnec - to se musím jet podívat, abych ho viděla? Co takhle příspěvek na blog, abychom se pokochali/ly?
      Jo, na lumpárny už asi vystudoval vysokou školu .o)
      Taky se těším, pa H.

      Vymazat
  30. Věneček je krásný, taky musím nějaký vytvořit. Gratuluji k prvnímu roku s Aronkem, a přeji mnoho dalších krásných společných let.
    Zítra to budou čtyři měsíce, co jsme přivezli toho našeho lumpíka. Má teď zlobivé období :D
    Přeji krásné podzimní dny plné sluníčka, jako je ten dnešní :) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji za pochvalu i přání. Utíká to všechno nějak moc rychle... Jak čtu, máte pubertu... spousta radosti, že :o)
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat