...holčičí deky...

neděle, října 30, 2016


Hezký nedělní večer všem! 

Koncem léta se dvěma kamarádkám narodily vnučky. Emička a Žofinka. I já jsem je chtěla přivítat na světě a tak jsem se pustila do práce. Vlastě ještě v plavkách, u bazénu...


 Rozhodla jsem se pro deky. Zvolila jsem jemnou merino vlnu, háček č.3.


Jak vidíte, použila jsem ten nejjednodušší vzor, barvy jsou krásné, jakoby zapudrované, tak aby hezky vynikly.


Každá deka je trochu jiná, ke každé jsem přidala malou sovičku. Tu jednu jsem už viděla jezdit na kočárku :o)



Holčičky jsou kouzelné, zdravé a narodily se do milujících rodin. Moc jim přeji hezký život.


Máme za sebou prodloužený víkend. U nás byl celkem rušný - přijely obě děti, přivítali jsem milou návštěvu (v sobotu odpoledne mi domem běhali dva bíglové :o)), byli jsme v krásném podzimním lese a v útulné kuchyni mé pratety plné dobrého jídla a dobrých lidí. A pochopitelně i na hřbitovech zapálit svíčky a zavzpomínat...
Vždycky jsem se snažila, aby můj blog byl apolitický, ale události posledních týdnu a jejich eskalace v tak významný a sváteční den... Nepřísluší mi hodnotit a soudit, a tak jen zírám a nechápu. Pravda, slušnost, čest, důstojnost, to jsou pojmy, které jsou důležité jen pro někoho.
A tak jsem moc ráda, že nežiji na Hradě, ale mezi slušnými lidmi.

Mějte příjemný první listopadový týden.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena


You Might Also Like

56 komentářů

  1. Helenko, darecky jsou dokonale, jemnoucke barvicky pro holcicky jak delane:-). Rusny vikend jste meli, jen co je pravda. A z Hradu jsem mela podobny dojem, ale nebudeme si kazit vecer. Dobrou. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji.
      Ano, dny byly rušné, ale moc hezké.
      Jsi milá! Díky, pa H.

      Vymazat
  2. Heli,
    tie dečky a sovičky sú roztomilé, a majú krásne farby, určite potešili. Veľmi sa mi páčia tie pudrové farby...
    A ako sa darí štvornohému miláčikovi? Určite si vašu spoločnosť užíva...tak ako ten náš :-)
    Maj sa pekne, pekný večer, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi, moc děkuji za pochvalu, i mě ty barvy zaujaly.
      Miláčkovi se daří výborně, dnes jsme byli v parku, spadané listí, to je jeho :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  3. Helenko deky a sovičky jsou nádherné, něžné. Tak jako každičké tvé tvoření. Moc se ti povedly. Také přeji holčičkám vše jen to dobré a ať je štěstí dlouho provází...
    A také jsem moc ráda, že žiji tam kde žiji.Měj se moc krásně a posílám mnoho pozdravů. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko,moc a moc děkuji, jsi moc hodná, ale na tebe nemám!
      Přeji pokud možno klidné dny! H.

      Vymazat
  4. Heli,ty jsi úžasná háčkovací tetička :))) Krásná práce.
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Heli, krásné dečky, to se bude holčičkám teploučko. (To máš merino od Vlnapu?):-)Také jim přeji hodně zdravíčka a lásky od všech lidiček kolem. ...A hezky jsi to napsala...I tobě pohodové podzimní dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě se mi obě jména moc líbí . ;-)

      Vymazat
    2. Dagmarko, děkuji za milou návštěvu. Ano, merino je z Vlnapu. I mě se líbí vybraná jména :o)
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  6. Helenko krásně jsi to na závěr napsala!Deky jsou úžasné v moc pěkných barvičkách.Moc zdravím,hezké pondělí přeji!Pa .-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Věruško, ono se vždycky prostě jen mlčet nedá...
      Díky moc, hezký den, H.

      Vymazat
  7. Helenko, krásné dárečky jsi pro holčičky připravila! Moc hezké deky v barvě duhy :)
    A souhlasím, pěkně jsi to napsala! Pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za tvůj milý komentář a přeji jen hezké dny, H.

      Vymazat
  8. Helenko,
    kdo umí ten umí !
    Krásné háčkované deky :-)
    Měj pohodové listopadové dny !

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko, krásné, jak říkala moje kolegyně, taková " hladká" to bylo její nejnej ohodnocení, když nebylo slov. Určitě deky i sovičky udělaly velkou radost. Měj se hezky. Co to vaše psí potěšení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za tvou pochvalu! Pesan se má k světu, je vidět, že z něj bude mediální hvězda, brzo vložím nějaké nové foto :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  10. Milá Helenko, to jsou krásné deky, v jednoduchém vzorku vynikne jejich barva,
    Krásný dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, přesně tak jsem to viděla - barvičky jak z cukrárny :o)
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat
  11. Helenka nádherné deky, dievčatká budú spinkať ako princezné na obláčikoch :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné a jemné barvičky a tenhle vzor přímo miluju!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko deky i sovičky jsou nádherné !!!
    Jména rodiče holčičkám vybrali dobře, moc se mi líbí.
    Hezké listopadové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za pochvalu a i tobě přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  14. Heli, holčičky budou v dečkách jak cukrové homolky :-)moc,moc krásně jsi to uháčkovala! Jsem ráda, že je u Vás veselo a já doufám, že se uvidíme. U nás bylo taky rušno. A co se Hradu týče.....nechce se mi věřit, že se takové věci dějí právě tam. A proto jsem ráda , že jsem obklopena slušnými lidmi. Mějte se moc krásně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc krásně si to napsala, deky jako z cukrové vaty, viď.
      Já tě taky moc ráda uvidím, snad to stihneme, než z toho miminka bude puberťák :o)
      Moc děkuji a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  15. Helenko, ty deky i sovičky jsou kouzelné a něžné... krásná klasika ..musely se moc líbit....
    Měj se co nejlépe a těším se na další fotky hafánka.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, moc ti děkuji za krásný komentář a slibuji, příště bude zase aktuální fotka. Hafík se má moc dobře, je to radost.
      Pa, H.

      Vymazat
  16. Barvy jsou jemňoučké, přesně pro miminka Helenko. Jména holčiček se mi moc líbí, třeba se také ještě někdy dočkám malé princezničky, to by mne fakt dostalo do kolen :o))). Tenhle "obyčejný" vzoreček je můj velmi oblíbený a zrovna jsem doháčkovala také další deku pro jednu malou slečnu pod stromeček, ale uvidíš ji na mém blogu.
    A k tvému dovětku - někdy mám dojem, že žiju někde v Tramtárii, kde všichni lžou a nikdo neříká pravdu, protože už to ani neumí.
    Tak pa Heli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc ti nějakou tu holčičku přeji a moc děkuji za tvá slova. Těším se na tvou deku!
      Jo jo, pravda a lásku u nás v poslední době zrovna nevítězí...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  17. Helenko moje milovaná obdivuji krásné dečky pro miminka jednak pěkné barvičky, a vzoreček je přímo jako pro ně dělaný moc se Ti povedly.
    Tvoje štěňátko je úžasné zrovna taková byla Bára, oni ti Bigli jsou pěkní pejsci tak ať se mu u vás líbía vy s něho máte hodně radosti.Moc pozdravuji a vzpomínám na Tebe.
    Pohlaď za mne štěňátko a Tebe obímám ! Luďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luděnko, moc a moc ti děkuji za krásný, hřejivý komentář. Ty mě vždycky potěšíš!
      Pejsek se má k světu, příště budou nové fotky!
      Pa, H.

      Vymazat
  18. Helenko to muselo být radosti..moc krásné barvičky 💗

    OdpovědětVymazat
  19. Helo, tůůůze povedené deky v krásných barvách. V dnešních chladných dnech se holčinky pěkné ohřejí.
    P.S. v Zelené bráně je zajímavá výstava amatérských malířů z Pardubic.
    Posílám podzimní pozdrav. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za pochvalu a info. Kulturu v posledních dnech nějak nestíhám...
      Taky tě moc zdravím! H.

      Vymazat
  20. Helenko, deky jsou opravdu krásné, holčičí, jemňoučké a něžné ....moc se Ti povedly. Emičce i Žofince, přeji šťastný život.
    .....a Tobě Helenko, pohodové listopadové dny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc děkuji za krásná slova!
      I tobě přeji příjemné dny, H.

      Vymazat
  21. Nádherné deky, Helenko, moc se Ti povedly! K té šaškárně okolo udílení státních vyznamenání se vůbec nevyjadřuju, zase bych se rozčílila a to si dnešní vzpomínkový den nezaslouží. Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  22. Helenko, krása a ty jemné barvičky, hezký nadcházející víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  23. Helenko, deky jsou opravdu kouzelné. Určitě musely udělat spoustu radosti!
    Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko, nádhera. To budou holčičky v teplíčku. Taky upřednostňuji náš domek před hradem a hlavně to obsazení :-), hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné a praktické dárečky jsi připravila. Miminkům přeji hodně zdravíčka a božího požehnání.:-)
    A tobě přeji krásné a pohodové podzimní dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Helenka, deky su nadherne...krasne si zladila farby :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Helenko, ty barvičky se mně moc líbí. Nádhera. Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Helenko,jedno slovo.....krása,holčičky v teplíčku a maminky se chlubí a teta Hela má radost,tak to má být...
    Sovičky jsou už třešinkou na dortu:-)
    Hezký víkend přeje Jitka

    OdpovědětVymazat