...letošní první sněhové vločky...

čtvrtek, listopadu 15, 2012

Hezký večer všem!


A opravdu vám ho přeji, protože já jsem ho hezký měla. Před chvilkou jsem se vrátila z našeho  pravidelného setkání blogerek. Všem vám přeji, aby jste měli někoho takového, jako jsou tyhle holky. Můžete mít starosti jaké chcete, za sebou den blbec, ale když to s nimi proberete, vidíte svět zase v hezčích barvách. Holky moje, moc děkuji! Jsem ráda, že vás mám!


A právě jim patřilo moje letošní první sněžení :o)


Háčkovala jsem ze Sněhurky.



A taky je předloha alespoň na jednu z nich.


Pokud chcete předlohy i na ty další, napište mi, ráda vám je pošlu mailem.

Mějte pohodový pátek a odpočinkový víkend.
Všechny vás moc zdravím!

Vaše Helena

PS: a o téhle úžasné soutěži už asi víte! Janička http://vikendovydom.blogspot.cz/ připravila okouzlující dárky, tak hodně štěstí!


You Might Also Like

94 komentářů

  1. Helenko,
    i já mám dnes podobné pocity, i když dneska mě nebylo do smíchu, s Vámi jsem přišla na jiné myšlenky a věřím, že vše dobře dopadne!
    Díky moc za vločky, podporu, .... za to, že jsi!
    Dobrou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, co na tohle napsat...
      Děkuji, měj hezký víkend a drž se, pa H.

      Vymazat
  2. Helenko, krásně u Vás nasněžilo.. vločky jsou kouzelné! Nedá mi to a zkusím něco vykouzlit ... Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, Maruško, nížina, my si tady musíme vypomoct :o)
      Děkuji a moc zdravím, H.

      Vymazat
  3. Helenka,už si moje oko žiadalo pokochať sa u Teba niečim háčkovaným. A dnes si mi to splnila, a ešte k tomu aj s návodom. Ďakujem, krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adreko, moc ti děkuji za milá slova! Jsi zlatá!
      Příjemné odpoledne, H.

      Vymazat
  4. Helenko, vločky jsou opravdu kouzelné! Musím vyzkoušet, díky za návod! Hezký zbytek večera! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vločky jsou náádherné, dokonalé, perfektní. Škoda, že to neumím, jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  6. Heli,krásně nasněžíno!!!!
    A věřím,že když se sejde víc na stejnou vlnu naladěných děvčat,krásně se povídá,tvoří,relaxuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, byl to parádní večer. Dny jsou náročné, přesně tohle jsem potřebovala!
      Děkuji za pochvalu a moc zdravím, H.

      Vymazat
  7. Heli, krásné vločky, díky za předlohu, zkouším jich několik, tak snad se mi i nějaká povede:-)
    Ano, je to tu relax, jiný svět, a vždycky se tu najde osůbka, která potěší, a zavede nás to do lepšího světa.
    Ať máš samé krásné večery a nejen večery !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji za tvůj komentář! Je to tak, jak píšeš!
      Přeji ti totéž!
      Pa, H.

      Vymazat
  8. Heli, keby padali z neba takéto vločky vieš si predstaviť tu kráááásnu zimu? Za nádheru, ktorú vykúzlili Tvoje šikovné ruky Ti udeľujem (:o RÁD ZLATÉHO HÁĆIKA o:)
    Pá Jana
    Veľa šťastia v giveawya. Vyskúšala som recept na Tvoj jablčník a za hodinu bol plech prázdny - je výborný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, řádu si nesmírně vážím a považuji! Budu ho nosit jen v neděli a ve svátky :o) Jsi zlatá!
      Mám radost, že vám chutnalo!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  9. Helenko,vločky jsou opravdu jako nasněžené.....určitě vyzkouším,poděkovaní za uvedení návodu.S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko...tvoje vločky jsou krásné,jemné a něžné.Přiznám se,že vám tak trochu závidím vaše milá blogerská setkání ( ale v dobrém )....Heli pohodové dny ♥...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, děkuji moc za tvá slova a to zavidění chápu, holky jsou totiž úžasné!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  11. Helenko moc zdravím.Nádherně u tebe sněžíííí!Děkuji za předlohu.Krásný den přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, Věruško, ať se ti hezky háčkují!
      Moc děkuji a přeji pohodový víkend, H.

      Vymazat
  12. Helenko, vločky jsou nádherné a určitě využiju popísek, tento asi zrovna nemám. Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, krásn je máš. U nás vedou, už několik let, každý rok jen zkouším jiné barvy a materiály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji! Tvoje mohérové jsou naprosto dokonalé!
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Helenko vločky jsou moc krásné,určitě vyzkouším.Mohla bych poprosit o návod i na ty další?moc se mi líbí a chtěla bych je vyzkoušet.Mnohokrát děkuji.Monika monism@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, Helenko! Blogerské sleziny Ti opravdu závidím... ač bydlím v hlavním městě a lidi si tu po hlavách v podstatě šlapou, mají k sobě ve skutečnosti tak daleko... taky bych brala podobná setkání, vzaly bychom si háček, jehlice a klubíčka a předávaly bychom si rady,porady, zkušenosti, pokecaly bychom o všednostech života... a jestli můžu prosit ty návody na vločky, tak tady je mail: havlicek.lenka@seznam.cz. Moc děkuju předem! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, a ani nevíš, jak ti rozumím a jak fajn to je! Hned bychom tě přibraly!
      Vločky posílám obratem a moc zdravím! H.

      Vymazat
  16. Helenko, krásně vločky si vytvořila a setkání spřízněných duší to musí být super, hezký víkend, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, máš pravdu, je to super! Díky za chválu!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  17. Helenko,tak to je bílá krása.Mám ráda bílé vánoce a snad se letos dočkáme sněhu.Přeji hodně tvořivých dnů.Pa Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, děkuji! U vás snad ano, my v nížině na to moc nespoléháme, byl by to malý zázrak!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  18. Helenko, nádherně nasněženo máš,opravdu. A setkání s blogerkami závidím. Musí to být velmi příjemné.Co takhle nějakou společnou fotečku?:-)

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji za milý komentář! Holky jsou skvělé, jsou to duševní lázně, když jsem s nimi!
      Pa, H.

      Vymazat
  19. Helenko, vločky jsou překrásné... Měj hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, myslím, že i blogerky jsou štastné, že tě mají mezi sebou. Vločky jsou úžasné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Helčo, tak to je paráda. Zrovna se tu o podobnou nádheru chci pokusit. Zatím jsem ve fázi hledání super návodu - takže pokud mi pošleš ty tvoje budu moc ráda.
    Sraz ti tak trošku závidím, věřím že jste si to pořádně užily.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, popisy jsou odeslány, přeju příjemné háčkování!
      Je to rok, co jsme se viděli prvně a často děkuji, že se tak stalo!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  22. Ahoj Helenko, blogérské setkání jsem si moc užila a i když jsem tam byla s vámi poprvé, musím upřímně přiznat, že jste fajn holky. Moc děkuji za dáreček. Vždycky jsem obdivovala tvoje háčkování skrze monitor a nyní mám velkou radost, že vločky budou zdobit náš domov.
    Přeji krásný víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, i my jsme se shodly, že si perfektně zapadla, jsem moc ráda, že si přišla! Dárek od tebe je v ložnici, dneska budu mít levandulové sny...
      I tobě přeji hezké dny, pa H.

      Vymazat
  23. Heli, tak u teba sa to ale krááásne trbliece:) A prišlo mi na um, že z čoho iného snehové vločky, ako zo Snehurky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábinko, ty si prostě skvělá, vtipná! Moc děkuji za návštěvu a posílám pozdravy!
      Pa, H.

      Vymazat
  24. Přála bych si, aby tak nasněžilo i u nás:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásna snehová nádielka, u nás nesnežilo ani zo Snehurky, toto je neviem :) Tlieskam tvojej šikovnosti sú nádherné.

    OdpovědětVymazat
  26. HELUŠKO, MÁŠ KRÁSNĚ NASNĚŽENO.
    UŽIJ SI VÍKENDÍK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  27. Zdravím Heli, já bohužel neháčkuji, ale o to víc obdivuji háčkované výrobky...a ty tvoje jsou s těmi hvězdičkami nádherné...měj se moc krásně a věřím, že vaše blogerská setkání jsou super a pomůžou ledacos překonat ...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za milá slova. Holky jsou báječné!
      Díky za pochvalu, pa H.

      Vymazat
  28. Heli ni to je náááádhera, jsi obr šikulka.
    Já jsem vděčná i za haldy lidí, kteří ke mě chodí nakupovat, jsem celé dny sama v dílně, člověk přijde na jiné myšlenky, úžasně se odreaguje....
    Letos též ujíždím na vločkách...pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc děkuji za návštěvu. Ráda věřím, že jsou u tebe davy, taky mi to snad jednou vyjde a přijdu se osobně pokochat. A poznat tě!
      Zatím moc zdravím, H.

      Vymazat
  29. Helenko, to, že tvé vločky jsou nádherné, vím moc dobře, sama se jimi doma mám tu čest kochat...a už zas přichází pomalu doba, kdy je vylovím z úložiště a nazdobím v domečku:-). Tyhle jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  30. Helenko, to, že tvé vločky jsou nádherné, vím moc dobře, sama se jimi doma mám tu čest kochat...a už zas přichází pomalu doba, kdy je vylovím z úložiště a nazdobím v domečku:-). Tyhle jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko krása :o)Úžasně Vám tam u Vás sněží--přenádherné sněhové vločky Vám tam padají :o)Děkuju za popisek budu muset vyzkoušet--je opravdu krásná.Měj se báječně pohodově--krásný víkend .Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc ti děkuji! Od tebe je to velká pocta.
      Pohodový večer přeji, H.

      Vymazat
  32. Helenko, ty tedy jsou! Krásná sněhová peřinka která nestudí :)
    Já se pořád nemůžu rozhodnout jak ozdobit vánoční polštáře, přemýšlím nad křížkově vyšívanou vsadkou anebo aplikací právě z háčkovaných vloček. Mám strach, že budu tak dlouho rozmýšlet, že to ani nestihnu zrealizovat :D
    Přeju ti krásný víkend Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, moc děkuji! Takové rozhodování znám, teď jsem řešila vánoční výměnu...
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  33. Helenka vlocky su krasne, hned som si stiahla aj navodik, urcite vyskusam :) Nellie

    OdpovědětVymazat
  34. Krásné fotky...a ty vločky, to je nádhera...
    Měj hezké podzimní dny, Helenko...Magda

    OdpovědětVymazat
  35. Helenko, to je krásná sněhová peřinka a nestudí :)
    Přeju ti krásný zbytek víkendu Vlasta

    OdpovědětVymazat
  36. Helenko, vločky jsou nádherné...pavučinkové, jako opravdové...
    Měj krásné podzimní dny...Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, Magdi, moc vám děkuji za trpělivost. Komentáře se vám asi neukázaly, a tak jste je psaly podruhé... Stačí kliknout na Load more a všechno se zobrazí!
      Díky, H.

      Vymazat
  37. Ahoj Heli!!!
    Ještě jednou moc zdravím!!!
    Jak čtu,tvoje sněhové vločky se nám líbí úplně všem.A moc se líbí i Aničce,která tady nemůže komentovat,ale dneska mi psala meil s prosbou...Moc se jí líbí vločky,které máš na druhé fotce a prosí,jestli na ně máš návod.Pokud by jsi ho mohla zveřejnit,nebo poslat na můj meil blanka.m@volny.cz myslím,že Aničce uděláš velkou radost.DĚKUJEM!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak myslím, že už ty i Anička háčkujete :o)
      Těším se na fotky, pa Blani! H.

      Vymazat
  38. Ahoj Heleno. Krapet jsem pauzírovala a teď, z čerstva, narazím na tvoji sněhovou nadílku. Moc pěkné a na té červené ta krása vynikne ještě lépe. Dokážu si představit i vánoční stromek zasypaný jen těmi tvými vločkami, ale ten ty doma možná máš. Hezký zbytek neděle. Ditta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem tě postrádala, Dittu! Děkuji a stromek takový nemám, i když jsem jich už pár obháčkovala. Znáš to o té kovářovic kobyle :o)
      Zdravím, H.

      Vymazat
  39. Ahoj Helenka diese gehäkelten Schneesterne sind einfacg super schön liebe grüße Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Karin, ich danke Ihnen sehr für Ihren Besuch und netten Worte!
      Einen schönen Abend, H.

      Vymazat
  40. Juuj, to sú ale nádhernééé vločky, to musím skúsiť, ďakujem krásne za inšpiráciu :-) a za návštevu u mňa. Krásny pohodový týždeň prajem.

    OdpovědětVymazat
  41. Helenko,

    zdravím! Dlouho jsem tu nebyla, to jsou novinky, vypadá to tu úplně jinak :)!
    Vločky jsou nádherné, sice zatím neháčkuju, ale na blogu už jsem spustila jejich padání :).

    Měj se moc hezky. Mariana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianko, moc tě tady vítám! Chyběla si mi! Za změny může Adam, i já si ještě zvykám :o)
      Děkuji za pochvalu a moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  42. Heluška,
    tie snehové vločky sú perfektné, vidno, že si majster v háčkovaní :-)
    A inak už tretí deň bojujem s Tvojou stránkou, aby som Ti tu mohla zanechať odkaz. Snáď sa mi to už konečne podarí...
    A ďakujem za návštevu u mňa.
    Prajem pekný večer a úspešný štart do nového týždňa!
    Pa, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, to mě moc mrzí, že s tebou moje stránka nespolupracuje, ale komentář a tvoje milá slova jsou tu a mám radost.
      Moc tě zdravím, Helena

      Vymazat
  43. Heli, moc hezké vločky. Jsou tak křehké, jako opravdové! Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Helenko,setkání blogerek muselo být moc příjemné.
    Vločky jsou nádherné!!!
    Přeji pěkný týden.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, bylo, jsou to báječné holky.
      Děkuji za pochvalu a přeji jen pohodové dny, H.

      Vymazat
  45. Helenko, to je nadhera. Chtela bych si taky nejake uhackovat na vanocni stromecek, takze popis se mi moc hodi. Kdyby jsi mela cas mi poslat jeste nejake popisy, tak budu moc rada (mou adresu jeste urcite mas). Dekuji predem a preji prijemny tyden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, popis už snad dorazil, tak hezké tvoření přeju.
      Děkuji za chválu a moc zdravím, H.

      Vymazat
  46. Ahoj Helenka vlocky su krasne, chcela by som sa opytat, ci by si mi nemohla poslat navodiky aj na ostatne na moj mail nellie7@azet.sk...Dakujem, Nellie

    OdpovědětVymazat
  47. Dobrý den,
    ráda si prohlížím Váš blog, obdivuji Vaší šikovnost a krásné fotky...
    Mohla bych poprosit o předlohy na zbývající vločky?
    Předem moc děkuji a přeji hezký víkend. Dita.
    ditaduhova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat