...dokončování a radování...

neděle, prosince 19, 2010

Krásnou neděli milé dámy,

všechny vánoční přípravy už jdou do finále, chvilkama běhám od jednoho k druhému, ale vpodstatě je všechno hotovo (jen to dodělat :o)).
Tak jsme taky konečně vypnula tuhle hvězdičku,



včera jsem definitivně dokončila všechno cukroví, poslední byly tyhle kouličky z rumových rozinek


a od čtvrtka, co mi přišla obálka s dárečkem od Jarmilky http://caffegarden.blogspot.com/ se těším pohledem i krásným pocitem z tohohle chlupaťoučkého srdíčka. Jarmilko, moc si mě potěšila, moc si dárku vážím!


Moc si porozumnělo s medvídkem, kterého jsem si koupila, oba mám hned u vchodu na skříňce na kliče.


Mějte se všechny moc krásně, užijte si pohodovou poslední adventní neděli, všechno co děláte, ať vám jde od ruky.
Moc vás zdravím Helena

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Ahoj Helí,
    moc Tě zdravím v krásném
    předvánočním čase! :o))
    Hvězdička je moc pěkná,
    mně se líbí, že je červená!!
    Jsme na tom tak nějak podobně,
    včera jsem dodělala nepečené
    a teď běhám od jednoho k druhému a dodělávám...
    Už se nám to blíží :o)))))
    Kontrola svíček dopadla dobře,
    takže snad nebudou žádné "můry" :o)
    Heli, Všem Vám doma přeji krásný den!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Helčo,
    krásná hvězda i srdíčko a
    medvídek to super doplňuje.
    Moc pěkné!
    Přeji krásný večer.Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Heli.
    Myslím,že všechny skoro finišujem.U nás je cukroví taky hotové,byt je uklizený,některé dárky nakoupené a včera dokonce proběhlo i menší balení.
    Zbývá pouze dodělat pár maličkostí a vánoce můžou vypuknout...
    Tvoje hvězdička je moc hezká.Darované srdéčko je parádní a medvídek se mi taky líbí.
    Zdravím a přeju pohodu
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, Tvoje háčkovaná hvězdička je opět nádherná a chlupaťoučké srdíčko od Jaromilky je moc moc milé. S medvídkem se krásně doplňují :o) Máš tady moc krásně a ta vánoční hudba...krása!!! Chodím jsem tak ráda... Přeji Tobě a celé Tvé rodince krásné radostné bílé Vánoce! Moc Tě zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Helenko, hvězdička je moc krásná, u nás se už v podstatě taky jenom hlavně těšíme. To víš s našema dvouma raubířema těžko může napsat byt je uklizený. Snad jen, že předvánoční úklid jsem už zvládla, ale výsledky se nějak rychle vytrácejí.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jaru, děkuji za pochvalu i za to, že sis našla chvilku a zastavila se. Hvězdička nakonec skončila na zlatém talíři a sluší jí to tam :o)

    Petro, děkuji za milou návštěvu!

    Blani, jak si všude čtu, jsme na tom asi všechny podobně. Letos jsem, možná i díky vám všem na blogu, ani na chvilku nepodlehla stresu (zatím) a jsem na sebe pyšná. Snad mi to vydrží!

    Mějte moc krásný večer a pohodové dny, zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  7. Soni, ty si zlatá! Děkuji! Myslím, že v jednu chvili jsem byla já u tebe a ty u mě :o) S hudbou mi pomáhá Adam, děkuji, že ses zmínila. Taky moc zdravím všechny u vás, mějte se moc krásně!

    Jani, děkuji za milou návštěvu! Moc si mě pobavila, neboj, je to všude stejné! Občas tady navrhuju, že uklidím a pak půjdeme bydlet na zahradu do stanu, aby ten pořádek chvilku vydžel :o)

    Moc vás zdravím, mějte se krásně! H.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helenko, kouzelná, krásná hvězdička!!! A hezký dáreček. Také jsem finišovala s nepečenými kousky :o)) Ještě stromeček a kapřík a může to vypuknout :o)) Tak Ti přeji příjemné dokončovací práce :o) a měj prima den, Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Helco,preji ti krasny posledni predvanocni tyden, hvezdicka je nadherna a darecky take! Ja jsem dnes jeste delala vosi hnizda ale myslim,ze uz toho peceni take necham :0) Mej se krasne,Monika....

    OdpovědětVymazat
  10. HELENKO, VŠE KRÁSNĚ PŘIPRAVENO A NACHYSTÁNO.
    PŘEJI POHODIČKOVÉ A KLIDNÉ PŘEDVÁNOČNÍ CHVÍLE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, moc děkuji za návštěvu i pochválení! Před chvilkou jsme přijeli z koncertu plného koled, už to opravdu vypadá, že budou Vánoce :o)

    Moni, děkuji! Já už kapitolu cukroví definitivně uzavřela, zítra jedu do Prahy, trochu pracovat a trochu se procházet!

    Bohdanko, děkuji a i tobě přeju pohodové dny.

    Moc vás všechny zdravím, mějte se krásně! pa H.

    OdpovědětVymazat
  12. Helenko pohodové Vánoce a ta vanilka, ta je mňam!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Drahá Helenko, přeji ti aby letošní Vánoce byly pro tebe plné klidu a pohody, abys zvládla jejich přípravu i samotný průběh Štědrého večera i dnů následujících....
    Ela

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Helenko,
    chtěla bych ti poděkovat za tvůj čas, který věnuješ svému blogísku. Ráda k tobě chodím na návštěvu, máš to tady úžasné !!!
    Přeji celé Tvojí rodince kouzelné vánoční svátky. V novém roce 2011 hodně zdraví, štěstíčka a radosti.
    Lenka. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárko, děkuji za přání a za pochvalu, moc si jí vážím!

    Eliško, ty si zlatíčko! Přání jsem si přečetla hned, udělalo mi velkou radost, ale poděkovat jdu až nyní. Díky!

    Leničko, k tobě chodit na návštěvu je velká radost! Díky za krásné přání, i já tobě i celé rodině přeji jen všechno dobré!

    Krásné dny milé dámy, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné srdíčko a překrásná hvězdička. Jsi úžasná.

    OdpovědětVymazat