...vánoční chňapky ...

úterý, listopadu 09, 2010

Pohodové odpoledne moje milé,

tak jsem je dnes konečně vyfotila. V poslední době pracuju na podobných drobnostech, abych měla v adventním období malé dárečky pro radost.


Pro focení jim dělaly společnost báječné křížaly (dárek od kamarádky Lenky), které jsem ubytovala ve skleněné dóze, úlovku z bazaru. Sice jim to tam moc sluší, ale rychle ubývají...


Háčkovala jsem jednu dlouhými a jednu krátkými sloupky z příze Eris, poslední řada je z račích sloupků. Pak jsem jen ze zbytku vánoční látky vystřihla srdíčka, přientlovala a hotovo.



Mějte pohodové odpoledne, moc vás zdravím,
Helena

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ahoj Helenko,
    včera jsem zrovna psala, že chňapek není nikdy dost. Dělám je také moc ráda, protože je to takový malý projekt a hned hotový!!
    Máš je moc hezké !!! :o)))
    A Tvůj úlovek z bazaru - dozička - je krásná.........
    Dnes mi tady u Tebe hrál můj milovaný Gilbert,
    to mne moc potěšilo!
    Krásné odpoledne
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli!!!
    Sklenice z bazaru je super-krásný kousek.
    Do chňapek jsem se chtěla už mockrát pustit taky,ale ještě na ně nedošlo.Snad to napravím.
    Měj se hezky,Blanka

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, s chňapkama se roztrhl pytel. Máš je moc pěkné... ale ta dóza na křížaly nemá chybu.
    Asi se budu muset na nějaké poklady do bazaru juknout, ale abych se pak nemusela stěhovat :-)
    krásný večer Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru, moc děkuji za milý komentář! Přesně jak píšeš, je to hned a je to radost. Mám tady ještě pár rozdělaných.
    A ta hudba, ta se asi některým mladším dámám bude zdát až historická, ale já ji mám prostě ráda - je prověřená léty!

    Blani, děkuji za návštěvu a moc se těším na tvoji první chňapku!

    Věru, děkuji za pochvalu a do bazaru zajdi, u nás už si všichni zvykli, že jsem kramářka...

    Mějte krásný, pohodový večer, moc zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Helí,

    chňapky jsou kouzelné, vánoce se blíží.. Moc se mi líbí i skleněná dóza, parádní úlovek..

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Helenka,
    už tretí krát píšem komentár a stále mi ho nechsće zverejniť, tak snáď sa mi to už podarí...
    Vianočné chňapky sú nádherné, viem si predstaviť, akú urobia radosť.
    Pekný zvyšok dňa praje
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko, děkuji! Ta dóza mi udělal velkou radost, má sice malinko odštíplné víčko, ale i tak je krásná!

    Adinko, moc děkuji za milá slova a hlavně za trpělivost! Já tady žádný problém nevidím, technika si s námi někdy hraje!

    Mějte pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko, moc zdravím a musím pochválit Tvé šitíčko a háčkování. Chňapičky jsou krásné a veselé. S nimi vařit bude velká radost. Dózička je překrásná, ta se nedá přehlédnout...Hezký zbytek večera, Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Soničko, díky za milý komentář. Ještě tady mám pár polotovaru, jen je dokončit. Snad udělají pár hospodyňkám radost.
    Moc zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Helenko, krásně vánočně ladíš, opět moc povedené kousky! Nic naplat vánoce se kvapem blíží a já se tááák těším :o)
    Pěkný podvečer, Martina

    OdpovědětVymazat
  11. MILÁ HELENKO,KRÁSNÉ CHNAPKY MOC SE TI POVEDLY A UŽ JSOU VÁNOČNÍ JÁ SE TAK TĚŠÍM.ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, moc děkuji za milá slova. Taky se moc těším, díky popostrkování šikovných blogerek pevně věřím, že letos budu mít některé věci připravené včas :o)

    Adélko, děkuji! Ty si přesně jedna z těch šikulek, díky kterým se taky snažím!

    Pohodový podvečer, moc zdravím H.

    OdpovědětVymazat