...háčkované polštáře...

středa, září 15, 2010

Krásné dobré ráno milé dámy,

tak jsem konečně dokončila podzimní polštáře do obýváku. Začala jsem - no už je to dávno, dokončování prostě není moje silná stránka.


Háčkovala jsem ze zbytkům. Díky tomu, že příze jsou bavlněné nebo směsové s bavlnou jsou příjemné na omak a přímo svádí k lenošení...


Už jsem jich udělala několik, do růžova pro Terku, do zelena pro sousedku, ale to jsme se ještě neznaly...


Mějte pohodový, krásný den.
Zdravím Helena

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Ahojky Heli,
    polštáře jsou pěkné, jak píšeš jen se do nich zamuchlat :) Líbí se mi barvy, jsou takové hřejivé.

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli,

    polštářky jsou krásné. Suprové barvičky podzimu. Moc se Ti povedly.

    Krásný den i Tobě
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  3. Kombinace barev je ,Heli, na jedničku a o provedení už nemluvím :o) Krásné lenošení Mokopa

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, děkuji za návštěvu a pochvalu, od tebe těší!

    Sabri, díky! Jsem podzimní typ, tak mi ty barvy jsou blízké!

    Mokopko, děkuji, ale lenošit se dneska nebudeee...

    Mějte se krásně, moc zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  5. Helčo, tvoje háčkování je vždycky super a jinak tomu není ani u polštářků. Jsou krásně sladěné... příjemné lenošení... Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Heli,kombinace podzimních barev je úžasná.
    Je to vše dokonalé.
    Krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Také dobré ránko Helí, teda už spíš dopoledne :o) teda polštářová atmosféra je u vás nádherná!!! A ta fotka s podzimní svíčkou je fakt super. Mám tyhle barvičky moc ráda. Přeji Ti pěkný den Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Helenko, máte zlaté ručičky, moc krásné polštářky. Už je to u Vás připraveno na podzim. Krásné barvy. Zdravím a přeji hezký den. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, díky za návštěvu a pochvalu!

    Marťo, ty seš zlatá! Dokonalé nejsou, ale mám z nich radost, nebo spíš z toho, že jsou hotové! Konečně!

    Martinko, moc děkuji za návštěvu a pochvalu. Ta fotka mi dala trochu zabrat, s plamínkem jsem na tom stejně jako se sklem...moc mi to nejde, musím trénovat :o)

    Mějte se moc krásně moje milé, pa H.

    OdpovědětVymazat
  10. AHOJ HELI MOOOC KRÁSNÉ POLŠTÁŘKY...TAKOVÉ BY SE MI LÍBILY DO LOŽNICE NA VEČERNÍ USÍNÁNÍ U TELEVIZE...HEZKÝ DEN DARČA

    OdpovědětVymazat
  11. Heli,
    jsou překrásné! Teplé, hřejivé barvičky :o) Přeji ať Vám dlouho krášlí obýváček a ať se na nich pěkně odpočívá.
    Mějte hezký den
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  12. Zuzanko, děkuji za návštěvu a pochvalu. Ono nám nic jiného nezbývá, než se s podzimem smířit...

    Darinko, včera večer jsme je vyzkoušeli, ale divali jsme se na dobrý film, tak se dřímání nekonalo...Díky za milá slova.

    Lucinko, děkuji, tolik chvály! Jsou to jen zpracované zbytky!

    Mějte krásné odpoledne, tady leje jako z konve...Zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Heli!!!
    Tak já malinko lituju,že zbytků vlny a příze doma moc nemám.Polštářky vypadají moc hezky,jsou i krásně barevně sladěné.
    Zrovna před sebou máme ta roční období,kdy se všelijaké polštářky a deky budou určitě hodit...

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Helenko,

    krásné, moc krásné polštářky, jen se zachumlat.....hmmm to bude lenošení.

    Helenko, pěkný večer přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Heli,
    wauuu..polštáře jsou nádherné. :o)) to se bude lenošit.
    hezký večer. Katie

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, ty jsou, Helenko, moc milý, já teď momentálně ulítávám na retro a ty tvé polštářky mi připadají jak od mé tetičky ze 70- 80 let.
    Jsi šikula !
    Jar

    OdpovědětVymazat
  17. Blani, jinak tady přízi nakupuju, ale tohle jsou "moje" barvy, tak se pár zbytků našlo.
    Díky za pochvalu!

    Šárko, ty si milá, jeden mám právě na klíně, na něm PC a ťukám tyhle zprávičky...

    Katie, děkuji za návštěvu a pochvalu!

    Jaromilko, jako vždy si mě pobavila. Dělala jsem je dlouho, ale od 70tých let přece jen nééééé :o)

    Krásný večer mje milé, moc vás zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Helí!!
    Tvé smíření s podzimem je prostě krásné!!
    Dobrou noc a hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, polštářky jsou fakt super a v krásných podzimních barvičkách. Není nic lepšího než lenošit mezi polštářky s hrnkem horkého čaje a venku ať si klidně čerti řádí! Nicméně doufám, že to ještě aspoň chviličku potrvá :o)

    OdpovědětVymazat
  20. HELENKO ,POLŠTÁŘKY JSOU MOC ZDAŘILÉ .
    KRÁSNÉ PODZIMNÍ BARVIČKY . URČITĚ VÁM DOMA UDĚLAJÍ VELKOU PARÁDU .
    HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  21. Helenko zdravím a přeji pěkný večer!Háčkované polštářky máš tak hezké.Moc se mi líbí...takové mám moc ráda a ve všech barvičkách...Soňa

    OdpovědětVymazat
  22. Jaruško, děkuji za milá slova!

    Janičko, děkuji! Máš pravdu, když nemusím ven, tak si to teplo domova v nečase hrozně ráda užívám!

    Bohdanko, děkuji za pochvalu!

    Soničko, díky! Já je mám taky moc ráda, už jsem jich pár dělala, zatím se všechny povedly...

    Moje milé mějte krásný, klidný večer, H.

    OdpovědětVymazat