...svatomartinská giveaway...

sobota, listopadu 11, 2017


Krásný sváteční večer, vážení!

Doufám, že jste si den hezky užili, že vám není těžko po svatomartinské huse a máte chuť na malou procházku.
Vezmu vás na krásné místo, bylo i překrásné podzimní počasí. Vaším úkolem bude poznat, kde jsme to byli.




Fotky toho našeho rošťáka vám mnoho nenapoví, ale nemohla jsem je nezveřejnit, tak mu to v zlatém, spadaném listí sluší...



Přidám tedy pár indícií:
Východní Čechy - zámek - rokoko - křížová cesta



Losovat se bude následující víkend ze správných odpovědí.


A co můžete vyhrát?
Malá příprava na adventní čas. Už se opravdu blíží! Vánoční hvězda háčkovaná filetovou technikou může být jednoho z vás. Tak s chutí do typování!


Mějte krásný večer!

Moc vás zdravím!
Vaše Helena


You Might Also Like

44 komentářů

  1. ahoj Helenka, tak podľa zadaných indícií sú to Nové Hrady alebo aj České Versailles :) Ak je to ono tak je to moooc pekné :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Helo, Nové Hrady u Litomyšle. Posílám pozdrav. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Helenko že by mé milované Nové Hrady ??? 😉
    I já si ráda vzpomínám na procházku v parném létě v jejich okolí..
    Šikulkovi to moc sluší, prostě manekýn 😉... Krásný večer přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, Aaron tam zlobil jako čert :o) Křížovou cestu by vyběhl rychlostí blesku...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  4. Vzpomněla jsem si, jak nás tam před pár lety zavezl na výlet můj bratr, který žije v Chrudimi a zámky ve svém dalekém okolí mají navštívené snad všechny. Takže Helenko, Nové Hrady :o).
    A procházky jsou prostě báječné, já tedy nemám takového fešáka jako doprovod, většinou na ty rychlé chodím sama.
    Měj pohodovou neděli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, s Aaronem to je většinou spíš běh než procházka :o) Má hromadu energie.
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  5. Ahoj Helenko
    Doufám, že odpovím správně ....zámek Nové Hrady
    Přeji hezkou neděli Marťula

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, přiznám se, já učitelka a opisuju:o)). Že by Nové Hrady???..zase jsem se ale přiznala, což by mohla být polehčující okolnost, ne?:o)..Přeji moc krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je tedy bomba :o) Ale opsala si to správně, Inko!
      Měj hezkou neděli, H.

      Vymazat
  7. Helenko, krásné fotky. Koukám, jak Aaronek hezky pózuje. :o) Místo neznám, východní Čechy moc projeté nemáme. A na svatomartinskou husu jdeme zítra, už se těším.
    Přeji příjemnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Helenko,přesně moje barvicka hvězdy :-)A byli jste v Novych Hradech,kde jsme uz take dlouho nebyli.U nad marodime:-( Krasnou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, doufám, že už jste všichni zdraví a užíváte si volno.
      Nové Hrady stojí za další návštěvu, pa H.

      Vymazat
  9. Helenko, zámek Nové Hrady, nikdy jsem tam nebyla, ale pomohl mi Google a to se nepočítá . Tím pádem se nehlásím, ale zdravím tebe i Aronka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, ale počítá a dokonce máš i štěstí při losování!
      Ozvi se! Pa, H.

      Vymazat
  10. Nové Hrady - byli jsme tam letos v červnu asi po 7 letech a byla jsem mile překvapená co je tam všechno nového. Křížovou cestu jsme prošli a s Andrejkou jsme si to spolu užily v bludišti.
    Přeji hezkou neděli, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tam je každým rokem něco nového... Mám to tam moc ráda!
      Měj hezké dny, H.

      Vymazat
  11. Mě pomohla nápověda a strýček Google, protože na zámku Nové Hrady jsem nebyla, takže podle fotek jsem ho nepoznala. Ale vypadá jako pěkné místo na procházku.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, až budete mít cestu, zastavte se tam, je to krásné místo!
      Pa, H.

      Vymazat
  12. Helenko jsou to Nove Hrady,krasne misto.
    Zdravi a přeji krasne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  13. Nové Hrady to jsou, že?
    Hezkou neděli Ti přeji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Aronkovi to moc sluší! Já se do soutěže nepřidávám, ale děkuji za tip na výlet :-)
    Krásné dny!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji a výlet na Nové Hrady vás určitě nezklame!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  15. Helenka,
    vygooglila som zámok nové Nové Hrady... možno som sa trafila.
    Aaronkovi to v lístí pristane, je fešák :-)
    Maj sa krásne, pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
  16. Helenka ja to veruze nepoznam, ale podla fotiek je tam krasne. Vy ste si to uzili a to je hlavne 😊

    OdpovědětVymazat
  17. Zámek Nové Hrady u Litomyšle, měli jsme tam s manželem svatbu, krásné místo! Zdravím a přeji krásné listopadové dny Jana Nechodomová

    OdpovědětVymazat
  18. Podle fotek a s pomocí křížové cesty z nápovědy to vidím na Nové Hrady. Měli jste opravdu krásně, to v Praze jsme takové štěstí neměli.
    Ale úplně nejlepší je to vaše chlupaté štěstí!
    Krásný týden, Helenko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji za odpověď, ano, bylo tam moc krásně!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  19. Rokokový zámek Nové Hrady nebo též „České Versailles“ nebo „Malý Schönbrunn.“ Jsem ostuda...Schönbrunn jsem před skoro 30ti lety viděla a Nové Hrady ještě ne :(. Tolik krásných míst tady v té naší malé zemičce máme a ani netušíme. Krásné fotky, Helenko.

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, nikdy jsem tam nebyla, tím se nezapojuji.Je tolik míst, která člověk nenavštívil a rád by viděl. Dečku máš nádherně vánoční. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Helenka toto miesto nepoznám, ale musím Ti povedať aké som ja trdlo. Ani si nevieš predstaviť koľkokrát som na Teba za posledný rok myslela. Helenka nedáva príspevky, čo sa stalo, už som sa chcela pýtať aj Ilonky Ř., ale bolo mi to blbé. Ja mám v sledovaných Tvoj starý blog Helen´s home, Helen´s world. Viem, že som Ťa v komentároch videla, ale žiadne príspevky. Akosi mi toto všetko uniklo. Tak som rada, že som Ťa našla. Pekný večer Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, s přejmenováním neměl být problém, vše mělo běžet jako dřív... Ale znáš to, technika!
      Tak tě tedy vítám opět na svém blogu a mám radost z tvé návštěvy!
      Pa, H.

      Vymazat