...losování a veverka...

sobota, listopadu 18, 2017


Krásný večer vám všem!

Jak jsem slíbila, dozvíte se správnou odpověď z minulého příspěvku. No, žádní pecka to nebude! Mám vnímavé, vzdělané a zcestovalé čtenáře.
Ptala jsem se na místo, které mám moc ráda, na místo, které obdivuji pro jeho historii i současnost, které není jen zakonzervovanou památkou, ale živoucím organismem.

zámek Nové Hrady


Téměř všechny jste odpověděly správně. Do slosování jsem zařadila všechny - ty co věděly, ty co tušily, co googlovaly i opisovaly :o)


Vyhrává odpověď číslo 10 - Kaiva  http://kaivatvorenicko.blogspot.cz
Ivuško, gratuluji a prosím o poštovní adresu, abych ti mohla výhru poslat. (davidova.hela@gmail.com)


A protože mě v poslední době filetové háčkování moc baví, ukážu vám ještě jeden kousek z pod mého háčku.


Veverka jako dárek pro úžasnou dámu, která má na podzim narozeniny.
Příze Catania, háček č. 2. Pokud se vám vzor líbí, najdete na mém Pinterestu.



To je pro dnes všechno, užijte si hezky zbytek prodlouženého víkendu.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Filetová veverka je úžasná. Skoro ji té dámě, která ji dostane k narozeminám, závidím ;-).
    A gratuluji výherkyni.

    OdpovědětVymazat
  2. Výherkyni blahoželám! Ja by som nevedela, a práve preto tak milujem, tvoje fotky, že sú pre mňa vždy prekvapením ... objavením skrytého pokladu :) Pozdravujem Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji a mám velkou radost, že se ti mé příspěvky líbí!
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  3. Výherkyni gratuluji, zcela určitě je potěšena. Zrovna tak bude potěšená i dáma, která dostane taktéž něco z Tvého bezva tvoření.
    Měj se moc hezky a přeji příjemnou neděli.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko i já Ivušce moc gratuluji a úžasnou dečku ji moc přeji...tak i veverka je úžasná a určitě udělá velikou radost.Krasnou neděli ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Skolila mě viróza, takže zdravím z postele:). Blahopřeji vítězce a chválím opět krásné háčkování. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Helinko, veveruška je moc krásná. Máš trpělivost, to je vidět. Já mám háček už delší dobu uložený, ale měla bych ho zase oprášit ☺
    Měj se hezky, výherkyni blahopřeji, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, po letech mě chytlo filetové háčkování :o)
      A tvůj čas na háček jistě přijde, pamatuji si od tebe moc krásné kousky!
      Pa, H.

      Vymazat
  7. Helenko, dečky jsou nádherné, obě. Moc gratuluji Ivě k výhře a zámek Nové Hrady znám u nás na jihu. V Nových Hradech máme i zámek i hrad, ale tento opravdu neznám. :o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji!
      O Nových Hradech u vás na jihu vím, ale nebyla jsem tam, snad jednou...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  8. Milá Helenko, to je překvapení.:-) Děkuji ti moc za krásnou výhru u tebe. Filetové háčkování obdivuji, já bych na to neměla trpělivost. Tak už se těším, jak bude dečka zdobit můj vánoční stůl.Hezké odpoledne Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rád se stalo, Ivuško! Mám radost z tvé radosti!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  9. Helenka,
    veverička je kúzelná, si majster v háčkovaní...
    Výkerkyni srdečne gratulujem!
    Prajem peknú nedeľu, pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, opět krásné fotky z výletu, jak hradu tak Aaronka! A krásnou výhru jsi připravila - vítězce gratuluji! Dečky jsou moc hezké! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji výherkyni. Veverka je krásným dárkem. Hezký večer měj. J.

    OdpovědětVymazat
  12. Ivušce moc gratuluji.Veverku obdivuji!Pa krásné dny:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Filetové háčkování mám také moc ráda. Technika je to velmi jednoduchá, ale efektní. Roztomilá veverka určitě udělá radost.:-)
    Přeji ti krásné podzimní dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, je to tak! Filetovou technikou můžou vzniknout úžasné věci!
      Děkuji a zdravím, H.

      Vymazat
  14. Gratuluji vyherkyni a smekam pred tvou dovednosti, Helenko, M.

    OdpovědětVymazat