...kytičková výměna...

středa, prosince 11, 2013


Hezký večer moje milé!

Možná se při přečtení titulku pomyslíte - chudák holka, už se jí to plete, výměna teď byla přece vánoční... Ale nic se mi neplete, když jsem k té kytičkové před časem řekla A, je potřeba dodat i to B. 
Asi si vzpomínáte, že jsme tehdy konstatovala, že dárek pro mě prostě nedorazil. Snažila jsem se nestěžovat si, prostě jen říct, jak to je... Asi se mi to moc nepovedlo, protože jsem u vás vzbudila vlnu soucitu, dobroty, potřeby mě obdarovat! Holky, řeknu vám, nečekala jsem to, dojalo mě to! Několik z vás se mi podařilo (a to berte v tom nejlepším slova smyslu) zastavit, bylo by mi fakt trapně, kdyby mi třeba Marcelka posílala dárek z Irska... Ale je našly se i takové, co se odradit nedaly. Prý něco malého pro radost...


Díváte se na neskutečně krásný nadýchaný stromeček, který mi přišel od Zuzky http://koralkydnu.blogspot.cz/ . Přidala moc milý dopis a úžasné čajíky (ty už jsou fuč :o))
Moc, moc děkuji!


Pak jsem si užila krásnou výstavu patchworku v Bohdanči, seznámila se s báječnou dámou Maruškou  http://makra-patchwork.blogspot.cz/ . A nejen to - dostala jsem dárek, tuto krásnou prostírku. Prý když ta výměna nevyšla...Maruško, moc děkuji!


A pak se stalo něco, co jsem opravdu nečekala. Přišla krabička s kytičkovou výměnou. A jak jinak plná kytiček. Jani, jsou moc hezké! Úplně jsem se zasnila a už se vidím, jak si ty zápichy aranžuji do jarních truhlíků...


Kromě omluvného dopisu tam byl zimní bonus.


Takže nakonec byla kytičková výměna hodně, hodně bohatá...
Pro Marušku jsem naštěstí na výstavu vzala malou pozornost sebou a pro Zuzku jsem vyšila a ušila vánoční polštářek.


Už jí přišel, prý jsem se trefila, tak jsem moc ráda!


A to je konec příběhu s názvem kytičková výměna!
Co dodat - velké děkuji!
Jsem tady v dobré společnosti!

Moc vás zdravím!
Vaše Helena


You Might Also Like

51 komentářů

  1. Na kytičku není nikdy pozdě:-) No a když je někdo hodný, tak má i hodně dárečků:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moudrá první věta, u té druhé se červenám...
      Moc děkuji, Renatko a zdravím! Helena

      Vymazat
  2. Ahoj Heli, no krásně to dopadlo. Já jsem si taky dnes říkala, něco podobného - jak se dějí krásné dobré skutky i právě skrze blog. Strašně moc se mi líbí ty bábovičky a ty jak jsi šikovná, to je taky něco úžasného. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávinko, připomněla si mi a věžím pro Ikea kartu :o)
      Bábovičky jsou dědictví a můj poklad :o)
      Pa, Helena

      Vymazat
  3. Helenko moc Ti to ze srdíčka přeji. Je fajn, když člověk ví, že jsou lidé kteří ho mají rádi a záleží mu na něm. Ať už je to v reálném životě nebo přes internet. I když Ti na druhé straně počítače jsou vlastně také reální. :-) A ty jsi osůbka, která si dáreček určitě zaslouží. Měj se krásně a užívej adventní čas. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc ti děkuji za milá a moudrá slova! Jsi zlatá!
      Přeji pohodový den, H.

      Vymazat
  4. Helo, byla jsem moc ráda, že jsi našla čas na setkání v Bohdanči.M.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Helenko, to je krásy, věřím, že ti děvčata udělala velkou radost. Je to bezva , že jsou takové a já jsem také moc ráda, že jsem mezi vámi.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělaly, Ivuško, udělaly. Snažím se jim tu radost vrátit!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  6. Konec dobrý - všechno dobré!
    Dostala jsi moc krásné dárky Helenko :)
    Přeji ti krásný večer Vlasta

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezké číst, že existuje stále tolik hodných lidí :-), hezky si to Helenko užij, dárky jsou to milé a určitě od srdce. Hezký další advent. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chtěla jsem to dát vědět i ostatním, Danuško...
      Moc děkuji za milá slova a zdravím, H.

      Vymazat
  8. Helenko, tak to mám velkou radost. Moc krásné dárky na všech stranách. Ta keramika je ale opravdu moc povedená - asi se nechám na pátek inspirovat.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, i já mám velkou radost! Všechno dobře dopadlo.
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  9. Ahoj Helenka na co tady vidim fakt supr milujje keramika a polstarka je supr vse nadherna.Posilam hezky vecer karin

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Helinko...♥
    tak to jsem moc ráda, že to nakonec tak dobře a dojemně dopadlo.
    Je vidět, že s v tom našem blogerském světě pohybujeme mezi dobrými lidmi.
    Měj se moc fajn, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Heli, viac než všetky tie darčeka ma tak zahrialo pri srdci to ľudské dobro, ktoré tam u teba zapôsobilo... Ďakujem, že si sa o to podelila, ani nevieš koho, kedy a čím oslovíš... :)Gabi

    OdpovědětVymazat
  12. Helenka tak to sa tesim s tebou, obdarovali ta krasnymi darcekmi a ty ich tiez...Nellie

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko,radostných dní není nikdy dost....dárečky Ti ze srdce přeji:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Nakoniec to Helenka všetko dobre dopadlo a to som rada. Uži si darčeky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko, někdy se to trošku zašmodrchá, ale rozuzlení stojí za to, parádní dárečky jsi dostala a ten polštářek se Ti moc povedl, mám radost, že to tak dobře dopadlo, krásný den, pa,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji za milou návštěvu a pochvalu!
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  16. Helenko, moc krásné dárečky jsi dostala. Je milé, když ti někdo "neznámý " udělá radost proto, že chce. Je to od srdíčka. :-) Měj se hezky, D. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, je prima, že vše dobře dopadlo a všechny se těšíte z krásných a upřímných dárečků!
    Moc zdravím a přeji pohodové dny, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dopadlo to skvěle, mám velkou radost, že jsem tu s vámi!
      Měj hezký den Maruško!
      H.

      Vymazat
  18. Helenko, tak to je krasna pointa. Je fajn, ze jsou v tom blogarskem svete takovy lide a tesi me i to ze Jana nakonec poslala svuj vyrobek a to jeste takhle krasny! Preji ti prijmemny den, Katerina
    P.S.: Mimochodem, tento tyden jsem zamluvila dovolenou u Lago di Garda v tebou doporucenem hotylku, tak uz se moc tesim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji za milou návštěvu a trochu závidím to Lago di Garda, tam se musíme vrátit, byla to nádhera!
      Pohodový den přeji, H.

      Vymazat
  19. Ahoj Helenko, jak vidím, opravdu jsme tady v dobré společnosti.... Je bezva, že výměna nakonec dobře dopadla.
    Dostala jsi spoustu krásných dárečků. Výstava také musela být super. Já mám tyto akce moc ráda. Určitě tam toho bylo plno k pokoukání. Polštářek pro Zuzku se ti také moc povedl. Pa Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji za milý komentář, výstava byla úžasná, smekám před všemi, co tohle dokážou...
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  20. Ahoj Helenko, ještě jednou děkuji za vyšívaný polštářek, jak už jsem ti psala, hodí se mi barevně k letošní výzdobě:-) a udělala jsi mi radost i ostatními dárky:-). Snad se příště setkáme osobně:-). A jsem moc ráda, že dárek z Kytičkové výměny dorazil - sice pozdě, ale adresáta našel. Mám ráda výměny a věřím, že ostatní také. Vždyť se hlásíme dobrovolně, jenom se plány mohou někdy maličko zkomplikovat, ale je to všechno věc domluvy. A já sem ráda, že jsem ti mohla poslat drobnou pozornost. Ahoj Zuzana - a nafotila jsi ho skvěle.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, je mi ctí tě znát, i když zatím jen virtuálně. Určitě to napravíme!
      Moc zdravím a děkuji, H.

      Vymazat
  21. Ahoj Helenko, to jsem ráda, že to nakonec dopadlo dobře. Ostatní dárky jsou pěkné a navíc jsou darované od srdíčka. Výšivka moc pěkná, krásně to spolu ladí.
    Hezký víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za milá slova a hlavně za pochvalu, od tebe má cenu zlata!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  22. ahoj Helenko, dostala jsi krásné dárky. Já si konečně už našla cestu, jak k tobě psát komentáře. :-)
    měj se krásně a krásnou třetí adventní neděli přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tomu říkám happy-end! Nádherné dárky k Tobě doputovaly, krásný dárek jsi vyrobila... krásnou adventní neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  24. Heli, moc krásné dárky .... tomu říkám přátelství .... prima lidi ještě nevymřeli ....Marki

    OdpovědětVymazat