...advent 2020...

neděle, listopadu 29, 2020


Příjemné odpoledne všem!

Ano, je tady a je jasné, že bude jiný. Bez trhů, bez večírků, bez koncertů, bez setkávání... nemá cenu lamentovat, budu se prostě držet toho, co jde a budu se snažit si ho užít.

Takže i u nás je na večer připravený adventní svícen. Po letech, kdy byl víceméně stejný jsem měla chuť na změnu.

Neměla jsem chuť na kontrasty, a když jsem v zahradnictví uviděla tyhle svíčky, bylo jasno. Jen bílá a trochu vybledlého zlata a perleti...

Jako základna posloužil čtvercový tác (myslím Ikea), který mám už roky.



V jídelně jen velmi jednoduše - na stole u nás musí být hlavně jídlo :o) 

Udělala jsem ještě malou dekoraci pro mamku. Je drobnou - do malého bytu. Pevně věřím, že adventní neděle bude trávit u nás...


A ještě věnec na vchodových dveřích - v zimě používám nejraději břečťan. Vydrží dlouho svěží...


Teď už vám popřeji krásný adventní večer i celý advent. Prožijte ho v klidu a ve zdraví.

Moc vás zdravím! 

Vaše Helena

You Might Also Like

67 komentářů

  1. Krásnou první adventní neděli Helenko. Výzdobu máš opravdu krásnou. Svíčky ve skle se mi moc líbí. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji!
      Svíčky do skla dávám už roky, je to bezpečné a nevypadá to špatně :o)
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat
  2. Prostě si tu adventní radost musíme dělat sami )))
    Máš krásně nazdobeno. Přeji krásný první adventní.... E.

    OdpovědětVymazat
  3. Nazdobila sis to moc hezky.Poslední roky jsem mívala místo klasického kulatého věnce něco podobného jako máš teď Ty. Letos jsem pro změnu jednoduše ozdobila koupený věncový korpus a jsem docela spokojená.V kuchyni to musím ještě doladit.
    Heli, měj hezký adventní nedělní večer a pohodové i další dny adventu.
    Opatruj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, díky! Ty táci a talíře jsou praktické, u nás se s dekoracemi často šoupe a tak nepřijdou k úhoně :o)
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  4. Helo, máš luxusně nazdobeno. Prožívejte advent v klidu a pohodě i v této špatné době. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Helenko i tobě přeji krásnou první adventní neděli prožitou se svými nejmilejšími. Máš všechno krásně nazdobené a tak svátky můžou začít.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuško, moc děkuji a já tobě přeji krásný sváteční den, H.

      Vymazat
  6. Helenko,moc pekne to vsechno mas. Preju moc pekny vanocni cas. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, musím se smát, jak máme stejné myšlenkové pochody. Pochopíš, až nakoukneš ke mně :-)
    Všechny adventní dekorace máš krásné. Jsi moc šikovná.
    Teď už si jen ten advent užívej podle svého přání. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, jsme prostě v mnohém na stejné vlně, že...
      Velice děkuji a přeji hlavně klid a pohodu! H.

      Vymazat
  8. Helenko, máš krásné adventní aranžmá. Užij si co nejvíce poklidu. Letos ke všemu přistupuji velmi minimalisticky, je to asi tím časem, který prožíváme...
    Opatruj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za tvá slova. Snažím se, i když jsou chvíle, kdy mě to tak nějak "doběhne"... Tolik věcí nám chybí!
      I ty na sebe dávej pozor! Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  9. Helenko,adventní výzdobu máš moc krásnou.Já bych ji potřebovala trochu obměnit, pořád se držím červený.
    Snad ještě něco doplním až otevřou ve čtvrtek obchody.
    Měj pohodový adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji. Ona ta červená k adventu a Vánocům prostě patří.
      Obchody snad otevřou, už bych taky potřebovala ledasco dokoupit.
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  10. Helenko, máš moc pěknou výzdobu. Přeji krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, máš to moc pěkně nadekorované. Nenech si ničím zkazit krásný adventní čas;-) tak jako všude jsme bez trhů, ale bez svařáku ne, ten jsem nám dnes uďelala a dali si ho s rodinou. Taky jsme měli pohádkové ráno....bíle zasněženo a padalo celý den, tak děti dováděli ve sněhu, takže si tento čas nenecháme ničím zkazit;-) přeju ti krásný adventní čas. Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím dovádění ve sněhu ( co to je? ) u nás koupit sáňky by byly vyhozené peníze.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tedy Haničko, fakt nasněžilo, to musely být děti nadšené! Polabská nížina je na sníh skoupá, jsme na to snad ještě hůř než Jiřinka :o). je to prostě veliká vzácnost...
      Milé dámy, mějte se moc krásně! H.

      Vymazat
  12. Heleno, máš svícny krásné - mají šmrnc, nejsou úplně obvyklé. Hlavně ten stříbrný je moc hezký.
    Užívej si Advent, byť letos to bude asi jiné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Stáňo, moc děkuji za krásnou pochvalu!
      I ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  13. Helenka posielam pozdrav zo Slovenska a prajem krásny adventny čas, Z.

    OdpovědětVymazat
  14. Na příští rok si budu muset pořídit nějaký delší tác na který by se vešly čtyři svíčky ve sklínkách. Už letos jsem ti chtěla udělat, ale nenašla jsem nic na co bych je dala. Na jídelní stůl dávám jen jednu svíčku, je fakt, že se nesmí motat při jídle ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ty táci jsou skutečně praktické, ráda je používám.
      A tu jednu svíčku na jídelním naprosto chápu :o)
      Měj hezký podvečer, H.

      Vymazat
  15. Helenko, máš výzdobu překrásnou. Decentní nepřeplácanou a přitom víc než vkusnou. Tohle je i můj "šálek kávy" :)
    Měj krásný adventní čas. Setkávání i mně bude chybět, ale uřčitě si to vynahradíme v lepších časech. Vždyť to nebude napořád :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, mockrát děkuji za tak krásná slova, umíš potěšit!
      Taky se snažím nesmutnit, většinou máme o adventu pracovní fofr, společenské akce stíhám vypětím sil, trochu toho ruchu bych si letos dala...
      Měj příjemný podvečer, H.

      Vymazat
  16. Originální a decentní. Líbivé. Hezké a milé i pro maminku. Helenko, potěšilo mne nakouknutí k tobě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  17. Máš krásnou výzdobu. Neotřelou, elegantní. Krásný adventní čas

    OdpovědětVymazat
  18. V jednoduchosti je krása! :) Máš skutečně moc pěknou výzdobu!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  19. Výzdoba se mi líbí moc, v jednoduchosti je krása a tady se potvrzuje staré pravidlo. Přej klidné adventní dny, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Helenko,
    to jsou nádherné dekorace, nevím, která se mi líbí více:-) Máš na to talent, fakt paráda. Já mám docela jednoduchá tácek, kde jsou větvičky s malými stříbrnými a zlatými ozdobami a svíčky mám v takové tmavě zlaté barvě. Recyklovala jsem na to starou výzdobu, nové jsou jen svíčky a samozřejmě čerstvé větvičky. Pak mám na komodě vázu, kde jsou barborky a větvičky, tu si ještě ozdobím asi nějakou vánoční stuhou, ale zase to nechci moc přehánět. Měj se krásně a přeji pohodový adventní čas:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, až se červenám, moc děkuji! Musím říct, že jsem spokojená. Měla jsem vizi a vyšla. Krom svíček jsem taky měla všechno doma. Barbory budu teprve stříhat.
      Taky to nepřeháním, ono méně je často více...
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  21. Výnimočne som včera adventný veniec stihla a prvú sviečku sme zapálili už na obed ... Máč to nádherné - uži si krásne adventné dni, Helenka! Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, neboj, i mě se mockrát stalo, že jsem to stíhala s oroseným čelem... :o)
      Mo děkuji a i ty měj hezké dny, H.

      Vymazat
  22. Helenka,
    krásne si sa pohrala s adventnámi vencami, jeden krajší ako druhý a veniec na dverách nemá chybu... a pomocník neasistoval?!?
    Prajem Ti krásny advent, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc děkuji za milou pochvalu. Ale jo, asistent asistoval, hlavně ho zajímaly krabice přinesené ze sklepa, některé dekorace jsou zabalené v bublinkové folii, s tou si moc rád hraje - tak chtěl vybalovat :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  23. Někdy to chce změnu. Ale máš moc hezky nazdobeno! Svíčky s čísly vypadají krásně.
    Já udělala věnec podobný jako vloni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Katko a souhlasím. Ty svíčky se mi moc líbí!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  24. Helenko, přeji klidný a pohodový adventní čas. Máš moc hezky nazdobeno. J.

    OdpovědětVymazat
  25. Helenko, Tobě taky krásný advent, hlavně poklidný a ve zdraví. měj se Dana

    OdpovědětVymazat
  26. Působí to na mne velice efektně a dotažené do posledního puntíčku.
    Střízlivé, lekce minimalistické a je tam vše.
    Tleskám, fandím a přeji příjemné chvilky za svitu adventních dekorací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, moc děkuji. Tvá slova mě skutečně potěšila.
      I tobě přeji pohodový adventní čas. H.

      Vymazat
  27. Helenko, máš krásně nazdobeno a adventní svícen je moc hezký, moderní. Vše k sobě ladí a vytváří nádhernou vánoční atmosféru.
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné adventní dekorace. Škoda, že si nedáme vánoční punč na náměstí, že to bude všechno jen takové tiché a v ústraní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Letošek si budeme pamatovat, všechno je tak nějak okrájené...
      Měj hezký večer, H.

      Vymazat
  29. Máš to všechno krásné, tak pěkný advent, i když bude takový trochu instantní...E

    OdpovědětVymazat
  30. Opravdu moc krásný svícen. Musí být kouzelné, jak se od toho zdobení odráží světýlka svíček.
    Mávám! Motýlek Dý

    OdpovědětVymazat